اندازه دقیق نمایشگر گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ مشخص شد

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین خبرها، اندازه‌ی دقیق نمایشگر گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر سامسونگ مشخص شد.
تبلیغات

براساس گزارش جدیدی از کره‌ی جنوبی، اندازه‌ی نمایشگر اولین گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ در حالت گسترده، با ابعاد نمایشگر تبلت برابری می‌کند؛ و در حالت غیرگسترده، نمایشگری که در پنل پشتی گوشی طراحی شده‌است، ۴.۶ اینچی و نمایشگر موجود در پنل جلویی،۷.۳ اینچی خواهد بود که ابعاد آن می‌تواند از وسط تا شود. با توجه به این اطلاعات جدید، طراحی ظاهری گوشی، نسبت به قبل تغییر کرده است.

آخرین باری که دی‌جی‌کو، مدیرعامل سامسونگ در مورد گوشی انعطاف‌پذیر این شرکت، صحبت کرد؛ گفته بود که سامسونگ اولین گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر خود را در سال جاری میلادی معرفی می‌کند. پیشتر گفته شده بود که گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر سامسونگ زودتر از انتظار معرفی می‌شود. البته بسیار بعید است که گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ تا سال ۲۰۱۹ به‌ بازار عرضه شود. با این حال پیشتر گفته شده بود که گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ تا پایان سال میلادی عرضه خواهد شد.

samsung foldable phone

هنوز مشخص نیست که محصول جدید کره‌ای قرار است با چه نامی به‌ بازار معرفی شود. ممکن است نام  Galaxy X یا Galaxy F یا هر نام دیگری برای این گوشی هوشمند انتخاب شود. پیشتر گفته شده بود که گلکسی X ممکن است نام گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ نباشد. از آنجایی که انتظار می‌رود گوشی انعطاف‌پذیر جدید سامسونگ برچسب قیمتی درحدود ۱.۵۰۰ دلار داشته باشد؛ لذا کره‌ای قصد دارند در ابتدا، تعداد محدودی گوشی انعطاف‌پذیر تولید کنند تا بتوانند بازخورد بازار را در مورد محصول جدید خود دریافت کنند. براساس آخرین خبرها، انتظار می‌رود که در مجموع، اولین بخش تولید محصول جدید سامسونگ، حدود ۱۰۰.۰۰۰ دستگاه باشد که در مقایسه با تولید میلیونی مدل‌های گلکسی اس و گلکسی نوت، رقم ناچیزی محسوب می‌شود.

انتظار می‌رود گوشی انعطاف‌پذیر Samsung با نمایشگر OLED با شعاع انحنای ۱.۵R به بازار معرفی شود. همچنین به‌نظر می‌رسد، کره‌ای قصد دارند اولین گوشی انعطاف‌پذیر خود را با مشخصات فنی فوق‌العاده‌ای همچون مشخصات گلکسی نوت ۹ معرفی کنند.

آیا گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت؟ آیا می‌تواند به‌عنوان مهم‌ترین محصول سامسونگ مورد استقبال بازار قرار گیرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات