ال جی کیو 9، میانرده جدید ال جی با نمایشگر ۱۸:۹ در تصویری رویت شد

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصویری از میان‌رده‌ی بعدی ال‌جی به نام کیو ۹ فاش شده است که این گوشی را با همان طراحی همیشگی این شرکت و نمایشگر کشیده‌ی ۱۸:۹ نشان می‌دهد.
تبلیغات

گوشی‌های میان‌رده‌ی سری کیو ال‌جی برای نخستین بار ابتدای سال گذشته از راه رسیدند.؛ اما می‌توان گفت که ال‌جی تاکنون برای معرفی آنها از راهبردی مشخص و قابل پیش‌بینی استفاده نکرده است. این شرکت کیو ۶ و کیو ۸ را در سال ۲۰۱۷ و کیو ۷ و کیو ۸ نسخه‌ی ۲۰۱۸ را نیز ابتدای امسال عرضه کرد. با این حال براساس شایعات، ال‌جی قصد دارد تا انتهای امسال یک میان‌رده‌ی جدید دیگر به نام کیو ۹ را نیز معرفی کند؛ گوشی هوشمندی که اکنون تصویری از آن فاش شده است.

در مجموع می‌توان گفت که دستگاه جدید ال‌جی، دست‌کم براساس آنچه می‌توان مشاهده کرد، ویژگی تازه‌ای به‌همراه ندارد. این گوشی هوشمند از همان طراحی همیشگی ال‌جی و نمایشگر کشیده با نسبت ۱۸:۹ بهره می‌گیرد. با این حال، برخلاف جدیدترین پرچمداران ال‌جی، این غول کره‌ای از به‌کارگیری بریدگی در نمایشگر اجتناب کرده است. اسپیکر گوشی در قسمت بالای پنل جلو به چشم می‌خورد و در کنار آن نیز تک دوربین سلفی قرار دارد. علاوه‌بر این، هرچند به‌دلیل کمبود تصاویر بیشتر نمی‌توان تایید کرد؛ اما احتمالا این گوشی برخلاف ترند رایج این روزها از یک دوربین اصلی نیز در قسمت پشت بهره می‌گیرد.

LG Q9

در زمینه‌ی مشخصات داخلی، براساس آنچه قبلا فاش شده است، می‌توان تایید کرد که پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام، قلب تپنده‌ی میان‌رده‌ی بعدی LG خواهد بود. این گوشی همچنین به‌همراه ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد. با این حال، صرف نظر از مدل انتخابی، ظرفیت ذخیره‌سازی گوشی را می‌توان از طریق شکاف میکرو SD افزایش داد. وظیفه‌ی تامین انرژی در Q 9 برعهده یک باتری با ظرفیت ۳۵۵۰ میلی‌آمپر ساعت قرار دارد؛ اما متاسفانه این گوشی به‌صورت پیش‌فرض اندروید قدیمی ۸.۱ اوریو را اجرا خواهد کرد.

در حال حاضر، نمی‌توان تاریخ معرفی رسمی ال‌جی کیو ۹ را تایید کرد؛ اما از آنجایی که انتظار می‌رود ال‌جی تا انتهای ماه جاری میلادی از وی ۴۰، پرچمدار بعدی خود رونمایی کند، می‌توان پیش‌بینی کرد که میان‌رده‌ی بعدی این شرکت نیز در کنار آن معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات