نمایشگر نوت 9 در مواردی از مشکل رخنه نور رنج می‌برد

سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هنوز مدت زمان زیادی از عرضه‌ی رسمی گلکسی نوت ۹ نگذشته است که تعدادی از کاربران، از وجود مشکل رخنه نور در سمت چپ این دستگاه گزارش داده‌اند.
تبلیغات

چند روزی می‌شود که سامسونگ، گلکسی نوت ۹ را به خریداران تحویل داده است و اخیرا تعدادی از کاربران این گوشی از وجود مشکلی آزاردهنده در آن خبر داده‌اند. طبق گزارش‌های منتشرشده، در سمت چپ نوت ۹ و در امتداد نمایشگر این اسمارت‌فون، مقداری رخنه‌ی نور مشاهده شده است. دارندگان نوت ۹ مدعی هستند که این رخنه‌ی نور به‌حدی قابل‌مشاهده است که حواس آن‌ها را به‌هنگام کار با گوشی پرت می‌کند. رخنه‌ی نور نوت ۹، دقیقا در جایی که لبه‌ی نمایشگر به قاب فلزی گوشی می‌رسد، به‌چشم می‌خورد.

پس از انتشار این خبر در فضای اینترنت، تعدادی از کاربران گوشی‌های گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۹ هم وجود چنین مشکلی را گزارش کرده‌اند. البته بهتر است بدانید که این وضعیت ممکن است برخلاف آنچه که به‌نظر می‌رسد، ترسناک نباشد. عده‌ای از دارندگان گوشی نوت ۹ معتقد هستند که این مشکل ارتباطی به رخنه‌ی نور ندارد و در اصل، توهمی بیش نیست؛ آنان می‌گویند که دلیل این اتفاق، منحنی‌بودن نمایشگر این گوشی و انعکاس نور از داخل خود صفحه‌نمایش است. ظاهرا مشکل یادشده تنها در برخی از گوشی‌های نوت ۹ مشاهده شده و عمومی نیست.

رخنه نور در نمایشگر گلکسی نوت 9 / Galaxy Note 9 Light Leakage

گفته می‌شود که Samsung، تحقیقات روی این مشکل را آغاز کرده است؛ به‌محض انتشار هرگونه اطلاعیه در این رابطه، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

زومیت چند روز پس از معرفی رسمی گلکسی نوت ۹، این گوشی هوشمند قدرتمند را زیر ذره‌بین خود برد و از دوربین و قلم اس‌پن در کنار روشنایی نمایشگر، اسپیکر استریو و باتری پرظرفیت، به‌عنوان نقاط قوت آن یاد کرد. شما همچنین می‌توانید بررسی ویدیویی نوت ۹ را در زومیت مشاهده کنید. 

خاطرنشان می‌‌کنیم که در نمونه‌ی مورد بررسی زومیت، به هیچ‌وجه مشکل یادشده مشاهده نشد و احتمالا تعداد محدودی از کاربران با آن مواجه هستند.

نظر شما در این باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات