تا تعیین تکلیف گران فروشی، انبار 19 شرکت‌ متخلف واردکننده موبایل پلمب می‌ماند

شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرده که پرونده ۱۹ شرکت متخلف وارد‌کننده موبایل مورد بررسی قرار گرفته است و برای همه‌ی آنها احضاریه ارسال شده که طی یک هفته در شعبات حضور یابند.
تبلیغات

سید یاسر رایگانی در خصوص آخرین وضعیت فروش ۲۰۰ هزار تلفن همراه توقیفی مرتبط با شرکت‌های وارد کننده متخلف، گفت:

پرونده تخلفات مرتبط با شرکت‌های وارد کننده تلفن همراه یک هفته است که به تعزیرات ارسال شده است. تعداد گوشی‌هایی توقیفی هم ۱۰۰هزار عدد است. پرونده ۱۹ شرکت در حال بررسی است و تا تعیین و تکلیف گران‌فروشی صورت گرفته، انبار این شرکت‌ها پلمب است. برای تمامی این شرکت‌ها احضاریه ارسال شده است و پس از ابلاغ احضاریه، این شرکت‌ها فرصت یک هفته‌ای برای حضور در شعبات تعیین شده را دارند.

این مسئول در سازمان تعزیرات حکومتی دررابطه با گفته‌های وزیر ارتباطات درباره‌ی توزیع صد هزار گوشی توقیفی تا آخر هفته، گفت:

در حال حاضر انبار شرکت‌‌ها پلمب است و از سویی دیگر از طرف دولت، فعلا در مورد توزیع گوشی‌های تلفن همراه، تصمیمی برای اینکه سازمان تعزیرات مسوول توزیع این گوشی‌ها باشد، اتخاذ نشده است. امروز در هیات دولت در این خصوص با وزیر صنعت، معدن و تجارت صحبت کردیم که این موضوع مقداری تسریع شود. تلاش می‌کنیم که همین هفته حداقل مشکل عرضه این ۱۰۰ هزار گوشی را حل کنیم.

از سوی دیگر به گفته‌ی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشکل نرخ ارز به عنوان دیگر فاکتور اثرگذار در افزایش قیمت گوشی است که انتظار می‌رود با سیاست‌های رئیس جدید بانک مرکزی، سریع‌تر آرامش به بازار ارز برگردد و تثبیت شود، به نوعی بازار در کنترل قرار گیرد و شرایط مناسبی فراهم شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات