تصاویری از شارژر بی سیم دوگانه سامسونگ منتشر شد

سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که منتظر رونمایی پد شارژر بی‌سیم ایرپاور سامسونگ بودیم، تصاویری فاش‌شده از شارژر بی‌سیم دوگانه‌ی سامسونگ خبر از معرفی آن همزمان با گلکسی نوت ۹ می‌دهد.
تبلیغات

نزدیک به یک‌سال است که اپل، پد شارژ بی‌سیم ایرپاور را معرفی کرده است ولی ظاهرا قرار است محصول خود را با تاخیر یک‌ساله، ماه سپتامبر (شهریورماه) به بازار عرضه کند. طبق آخرین گزارش‌ها، سامسونگ که قصد ندارد در عرضه‌ی محصولات از کوپرتینونشین‌ها عقب بماند، قصد دارد هرچه زودتر از پد شارژ بی‌سیم ایرپاور خود رونمایی کند. در حالی‌که علاقه‌مندان مشتاقانه منتظر معرفی پد شارژ بی‌سیم ایرپاور سامسونگ هستند، تصاویری فاش‌شده از شارژر بی‌سیم دوگانه سامسونگ، خبر از معرفی همزمان آن با گلکسی نوت ۹ در تاریخ ۱۸ مردادماه می‌دهند. 

شارژر بی سیم دوگانه / samsung

شارژر بی‌سیم دوگانه Samsung، به‌صورت همزمان قابلیت شارژ کردن دو دستگاه را دارد و استاندارد Qi را دریافت کرده است. کاربر می‌تواند دو دستگاه مختلف را روی پد شارژ قرار دهد و آن‌ها را همزمان با هم شارژ کند. شارژر جدید سامسونگ با فناوری شارژ سریع بی‌سیم، به کاربران اجازه می‌دهد تا گوشی‌ هوشمند خود را به‌سرعت شارژ کنند و از نسل بعدی Samsung Wear پشتیبانی می‌کند. بر اساس خبرهای غیر رسمی، انتظار می‌رود که محصول جدید سامسونگ همزمان با گلکسی نوت ۹ معرفی شود. 

شارژر جدید با قیمت ۹۸ دلار به فروش خواهد رسید و انتظار می‌رود که همزمان با عرضه‌ی Galaxy Note9، در دسترس باشد. البته ممکن است سامسونگ بخواهد برای جلب توجه خریداران و بالابردن تعداد پیش‌سفارش‌ها، شارژر را به‌صورت رایگان به خریداران گلکسی نوت ۹ هدیه کند. زمان رونمایی گلکسی نوت ۹ و شارژر جدید سامسونگ، ۹ آگوست برابر با ۱۸ مردادماه خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات