باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی نوت 9 تأیید شد

یک‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
براساس تصاویر منتشرشده از آژانس مخابراتی ملی برزیل، گلکسی نوت ۹ با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

ماه گذشته شارژر بی‌سیم سامسونگ که ما آن‌ را با نام EP-N6100 می‌شناسیم، تست‌های کمیسیون ارتباطات فدرال را با موفقیت پشت‌سر گذاشت. تصویری از این شارژر که نام رسمی آن Wireless Charger Duo خواهد بود، توسط وب‌سایت MobileFun پخش شد، این تصویر وجود گلکسی واچ، ساعت هوشمند جدید کره‌ای‌ها را نیز تأیید می‌کند.

تصویر یادشده از وب‌سایت MobileFun برداشته شده و توسط رولند کوانت فاش شده است. تصویر فاش‌شده از شارژر بی‌سیم جدید کره‌ای‌ها برخی از مشخصات آن را نیز نشان می‌دهد. شارژر بی‌سیم Duo یادآور شارژرهای ترکیبی آیفون و اپل واچ است که تا کنون دیده‌ایم. سطح شارژر کوچک‌تر برای گلکسی واچ طراحی شده است؛ اما گوشی را هم می‌توان روی آن قرار داد. توییت جدید رولاند کواندت، در این خصوص چنین است:

این تصویری از شارژر بی‌سیم Duo یا EP-N6100 است که در کنار گلکسی نوت ۹ گلکسی واچ را هم شارژ می‌کند.
شارژر بی‌سیم دوو

به گفته‌ی کوانت قیمت شارژر بی‌سیم Duo در حدود ۷۲ دلار خواهد بود که برای محصولی از تجهیزات اصل کارخانه‌ای که دو ماژول شارژ سریع بی‌سیم دارد، قیمت بالایی محسوب نمی‌شود؛ اما اگر طراحی کارخانه‌ای مد نظر شما نباشد، طراحی‌های مشابه با قیمت پایین‌تر در بازار موجود است.  

صرف‌نظر از شارژر بی‌سیم جدید سامسونگ، در تصویر پخش‌شده‌ای از آژانس ارتباطات مخابراتی برزیل، یکی از مشخصات اصلی باتری قدرتمند گلکسی نوت ۹ نیز فاش‌ شده است.

تاییدیه‌ی باتری گلکسی نوت ۹

این برگه‌ی تاییدیه، نکات زیادی را بیان نمی‌کند؛ اما طبق آن یکی از برتری‌های گلکسی نوت ۹ نسبت‌ به گلکسی نوت ۸، باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن خواهد بود. شایعات مربوط به باتری قدرتمند این گوشی هوشمند از فروردین آغاز شد؛ سپس در ماه خرداد یک منبع معتبر آن ‌را تایید کرد و اکنون وب‌سایت ANATEL با ارائه‌ی مدرک زیر، این خبر را رسمی کرده است.

تاییدیه‌ی باتری گلکسی نوت ۹

تصویر کامل تاییدیه

انتظار می‌رود که Galaxy Note 9 همراه باتری قدرتمند از تکنولوژی شارژ مناسبی نیز بهره ببرد یا حداقل این محصول از فناوری Quick Charge 4.0 کوالکام پشتیبانی کند؛ به‌این دلیل که شارژر بی‌سیمی که قرار است به‌همراه محصول معرفی شود، سرعت شارژ فوق‌العاده‌ای نخواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات