شارژ سریع آینده هواوی می‌تواند سریع‌ترین نمونه در دنیای فناوری باشد

جمعه ۲۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
فناوری شارژ سریع آینده‌ی هواوی می‌تواند مدت زمان شارژ شدن باتری‌های این شرکت را به کمترین زمان در میان رقبا برساند.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد که در حال حاضر شرکت‌ها نمی‌توانند حجم و ظرفیت باتری‌های گوشی‌های هوشمند را افزایش دهند؛ آن‌ها به‌منظور کمرنگ کردن این نقطه ضعف، به‌سراغ سریع‌تر شارژ کردن باتری‌ها رفته‌اند و منابع تحقیقاتی خود را صرف انجام چنین پژوهش‌هایی می‌کنند. بسیاری از فناوری‌های کنونی بازار براساس استاندارد شارژ اخیر Super VOOC از Oppo کار می‌کنند که البته فعلا در نوع خود سریع‌ترین است. طبق گفته‌ها، مدل Find X Lamborgini Edition می‌تواند یک باتری ۳۷۵۰ میلی‌آمپری را تنها در ۳۵ دقیقه کاملا شارژ کند.

این احتمال وجود دارد که فناوری ذکرشده با ورود فناوری شارژ سریع هواوی از عرصه‌ی سریع‌ترین نمونه خارج شود و جای خود را به استاندارد این شرکت چینی بدهد. هواوی قرار است فناوری جدید خود را به‌همراه آداپتور Huawei Power عرضه کند. این آداپتور توسط Astec Electronics توسعه داده شده است و همچنین گواهی Chinese 3C را هم دریافت کرده است.

Huawei Nova 3e / هواوی نوا 3e

این مدل در حالت‌های مختلفی کار می‌کند؛ ولی سریع‌ترین حالت آن، ۱۰ ولت در ۴ آمپر است که خروجی ۴۰ واتی دارد. چنین میزانی تقریبا دو برابر مدل کنونی سری‌های P20 شرکت هواوی است که خروجی ۲۲.۵ واتی دارند.  

احتمال می‌رود هواوی میت ۲۰، از این فناوری جدید شارژ سریع هواوی بهره ببرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات