آنر با فروش سه میلیون دستگاه آنر 10 موفقیتی بی‌نظیر در بازارهای جهانی تجربه کرد

جمعه ۲۲ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آنر در سال جاری عملکردی بی‌نظیر در بازارهای جهانی داشته است و فروش جهانی آنر ۱۰، یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های آن‌ها از مرز سه میلیون دستگاه عبور کرد.
تبلیغات

آنر روز گذشته اعلام کرد که فروش جهانی آنر ۱۰ از مرز سه میلیون دستگاه عبور کرده و کسب‌وکار جهانی این شرکت نیز در مقایسه با سه‌ماهه‌ی نخست امسال ۱۵۰ درصد رشد یافته است. این سازنده‌ی موبایل چینی در سال‌های اخیر تمرکز خود را بر تقویت حضورش در خارج از چین قرار داده و راهبردی در پیش گرفته که ظاهرا نتیجه‌بخش بوده و امکان استقرار این شرکت را در طیف گسترده‌ای از بازارهای جدید فراهم کرده است. در طول ۶ ماه گذشته، آنر دستگاه‌های جدیدی را در مصر، مکزیک، ویتنام، تایلند، اندونزی، سنگاپور، پاکستان، کلمبیا و فیلیپین عرضه کرده است و در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که این رویکرد در کوتاه‌مدت نیز به‌شکلی گسترده‌تر تداوم داشته باشد.

Honor 10 / آنر 10

آنر همچنین عنوان سریع‌ترین رشد برند گوشی هوشمند را در هند که در اختیار شیائومی بود از آن خود کرد و رکورد افرایش فروش محلی ۳۰۰ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه قبل  به ثبت رساند. در اروپا، امیدوارکننده‌ترین بازار آنر اسپانیا است؛ جایی که این شرکت رشد فوق‌العاده‌ی ۵۰۰ درصدی را در نیمه‌ی نخست امسال تجربه کرد. آنر در بریتانیا نیز به موفقیتی بزرگ دست یافته است. علاوه بر این، آنر ۱۰ به عنوان یک گوشی هوشمند عملکردی درخشان داشته است و فروش آن در اواخر ماه می از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرد. با این موفقیت، آنر جایگاه پرفروش‌ترین برند اینترنتی را در کشورهای خاور دور همچنان حفظ می‌کند؛ دیگر عنوانی که این شرکت از چنگ شیائومی گرفته است.

آنر می‌گوید در میان‌مدت هدفش تبدیل شدن به سومین سازنده‌ی بزرگ گوشی هوشمند دنیا در نیم‌دهه‌ی آتی است؛ جایگاهی که هم‌اکنون در تصاحب هواوی، شرکت مادر که خود درصدد کسب جایگاه نخست در همین بازه‌ی زمانی است، قرار دارد. نمایندگان آنر همیشه مایل به تاکید بر این موضوع بوده‌اند که با وجود وابستگی هواوی و آنر، دو شرکت به دنبال راهبردهای اختصاصی خود در قبال محصولاتشان و مخاطبان هدف خود هستند. آن‌ها ادعا می‌کنند که رابطه‌اشان با هواوی تفاوت چندانی با زیرمجموعه‌های بزرگ‌ترین خودروسازان جهان ندارد. انتظار می‌رود آنر در نیمه‌ی دوم سال جاری از طیف متنوعی از گوشی‌های جدید رونمایی کند و اغلب آن‌ها را به احتمال زیاد در دسترس کشورهای غربی قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات