تماشا کنید: رندهای سه‌بعدی جی 5 ال‌جی فاش شد؛ نمایشگر 5.6 اینچ با رزولوشن 2K و دوربین دوگانه

جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
مطالعه 3 دقیقه
با نزدیک شدن به کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ ، رفته‌رفته اخبار و شایعات پیرامون گوشی‌های جدیدی که قرار است در این رویداد معرفی شوند زیاد می‌شود. امروز رندرهای سه‌بعدی جدید از گوشی G5 ال‌جی منتشر شده که اطلاعات جدیدی را ارائه می‌کند.
تبلیغات

 اوایل ماه جاری تصاویر شماتیکی از گوشی جی ۵ ال‌جی منتشر شد که نشان از طراحی جدید این محصول داشت. براساس تصمیم ال‌جی قرار است کلید‌های تنظیم صدا را از پشت دستگاه به کناره‌های آن منتقل کند. ضمن اینکه نمایشگر جی ۵ از حاشیه‌ی بسیار کمی برخوردار خواهد بود و قسمت پشتی گوشی کمی انحنا دارد. به نظر می‌رسد این انحنا برای این در نظر گرفته شده که گوشی بهتر در دست کاربران قرار گیرد.

g52 b9254
g53 dbbaa

Technoconfigurations با استفاده از تصاویر شماتیک و عکس‌های منتشر شده از کیس این گوشی، رندرهای سه‌بعدی جی ۵ ال‌جی را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

به گفته‌ی این وب‌سایت، پرچمدار جدید ال‌جی از یک نمایشگر ۵.۶ اینچی با رزولوشن QHD بهره می‌‌برد. گوشی جی ۵ به یک پردازنده‌ی اسپدراگون ۸۲۰ با ۴ هسته‌ی پردازشی، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ و رم ۴ گیگابایتی مجهز خواهد شد. نکته‌ی قابل توجه استفاده از دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسل در پشت دستگاه است که مانند دوربین Lytro امکان فوکوس بهتر و تشخیص عمق تصویر را برای کاربران فراهم می‌کند. ضمن اینکه براساس شنیده‌های جدید این دوربین از فیلمبرداری 4K و لرزش‌گیر اپتیکال نیز بهره خواهد برد. قرار است دوربنی جلوی جی ۵ یک نمونه‌ی ۸ مگاپیکسل باشد و از پورت یو‌اس‌بی نوع سی پشتیبانی کند. به نظر می‌رسد این فبلت نسبت به نسل قبلی خود باریکتر خواهد بود.

g56 d4a68
g57 00536

قرار است کنفرانس خبری ال‌جی در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۶ روز دوم اسفند ماه سال جاری برگزار شود و گفته می‌شود جی ۵ ال‌جی و گلکسی اس ۷ سامسونگ در یک روز معرفی خواهند شد.

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات