ال جی گوشی هوشمند منعطف توسعه می‌دهد

پنج‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
طبق پتنتی که اخیرا از شرکت ال‌جی به ثبت رسیده، ظاهرا این شرکت در حال توسعه‌ی گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که در سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند منعطف از سوی شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ و هواوی خواهیم بود؛ در حالی که احتمال توسعه گوشی انعطاف‌پذیر توسط موتورولا نیز وجود دارد. حال طبق پتنتی که اخیرا به ثبت رسیده است، ظاهرا ال‌جی از جمله دیگر برندهای نام‌آشنایی است که قصد عرضه‌ی چنین محصولاتی را دارد.

گزارش‌ها حکایت از آن دارند که گوشی منعطف سامسونگ به‌جای تا شدن به‌صورت افقی، به‌صورت عمودی تا می‌شود، اختراع جدید ال‌جی نیز دستگاهی است که به صورت عمودی تا خواهد شد. جهت تحقق این امر، کره‌ای‌ها مکانیزم جدیدی را انتخاب کرده‌اند که امکان تا شدن زوایای خاصی از صفحه نمایش را میسر می‌سازد. علاوه‌بر این، مکانیزم فوق باید به گونه‌ای باشد که از بروز آسیب در نمایشگر جلوگیری کند. برای مواقعی که گوشی از حالت تا خارج یا به عبارتی دیگر باز است، دو آهن‌ربا در حاشیه‌های صفحه نمایش تعبیه شده‌اند تا دستگاه به خوبی در حالت غیر تاشو قرار گیرد.

تلفن هوشمند منعطف ال جی

در مورد عملکرد گوشی هوشمند منعطف ال‌جی، آن‌گونه که از تصاویر این اختراع مشخص است، ظاهرا شباهت بسیاری به گوشی‌های تاشو دارد. علاوه‌بر تمامی این موارد، زمانی که محصول از حالت تاشده خارج شد، صفحه‌نمایش آن به‌صورت خودکار روشن می‌شود. بر خلاف آن، زمانی که دستگاه را تا می‌کنیم، صفحه‌نمایش نیز به صورت خودکار خاموش می‌شود.

تلفن هوشمند منعطف ال‌جی

گوشی انعطاف‌پذیر ال‌جی به دو آنتن، دو اسپیکر و دو میکروفون مجهز است که همگی در قسمت زیرین صفحه‌نمایش به سمت بالا و پایین تعبیه شده‌اند. در مورد دوربین نیز این‌گونه به نظر می‌رسد که بالاخره ال‌جی قصد دارد به منظور طراحی صفحه‌نمایش با حاشیه‌‌های باریک، آن را در داخل صفحه‌نمایش قرار دهد.

پتنت گوشی منعطف ال جی

در حال حاضر هیچ اطلاعی از زمان عرضه‌ی اولین تلفن هوشمند منعطف ال‌جی در دست نیست؛ البته اگر شرکت کره‌ای بخواهد طبق استراتژی اخیر خود پیش برود، ممکن است هیچ عجله‌ای برای عرضه‌ی آن به بازار نداشته باشد. طبق این استراتژی، ال‌جی تنها زمانی اقدام به عرضه‌ی تلفن هوشمند جدید می‌کند که نیاز به وجود آن در بازار احساس شود؛ نه اینکه صرفا جهت رقابت با سایر برندها، تلفن هوشمندی روانه بازار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات