تماشا کنید: طرح مفهومی ال‌ جی G5 بر اساس شایعات

پنج‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
G5 پرچم‌دار امسال کمپانی ال‌جی خواهد بود که بر اساس طرح مفهومی و اطلاعاتی که درباره‌ی آن منتشر شده، زبان طراحی کاملا متفاوتی نسبت به نسخه‌های پیشین خواهد داشت و از بدنه‌ای فلزی بهره می‌برد.
تبلیغات

بدون شک کمپانی ال‌جی یکی از بزرگترین شرکت‌های حوزه تکنولوژی در جهان به‌حساب می‌آید. ال‌جی سعی دارد تا تمام محصولات خود را بسیار عالی تولید کند و این موضوع در تلویزیون‌ها، میکروفون‌ها و سایر تولیدات این کمپانی به‌خوبی قابل مشاهده است. تلفن‌ها و ساعت‌های هوشمند این شرکت نیز بسیار دوست‌داشتنی هستند.

ال‌جی سال گذشته از دو پرچم‌دار رونمایی کرد بر اساس تاییدیه دیروز این کمپانی، در سال جدید نیز این شرکت روند مشابهی ادامه خواهد داد و تصمیم دارد تا ال‌جی G5 و نسخه دوم V10 را معرفی و روانه بازار کند.

تاکنون اطلاعات نسبتا زیادی از ال‌جی G5 منتشر شده است و با استناد به این شایعات می‌توان دریافت که ال‌جی در پرچم‌دار جدید خود تنها دکمه پاور را در بخش پشتی قرار می‌دهد و دکمه‌های تنظیم حجم صدا به سمت راست دستگاه منتقل خواهند شد. گفته می‌شود که G5 تماما از فلز ساخته می‌شود. برخی از کاربران امیدوار بودند که ال‌جی زبان طراحی فعلی خود را در نسخه جدید بهبود بخشد و عده‌ای نیز امید‌وار هستند که طراحی جدیدی را در این نسخه شاهد باشند.

حال یک طراح شناخته شده به‌نام Jermaine Smit طرح جدیدی از این گوشی را منتشر کرده است، بر این اساس گفته می‌شود ال‌جی G5 شبیه به این طرح خواهد بود. اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که این طرح اولیه به‌هیچ عنوان اطلاعاتی نیست که از سوی ال‌جی به‌بیرون درز کرده باشد و تنها مفهومی است که توسط یک طراح شناخته شده منتشر شده است. البته بر اساس تیتر این ویدیو گویا اسمیت نیز چندان طرافدار این طراحی نیست. گفتنی است که این طراحی بر اساس آخرین شایعاتی که به‌بیرون درز کرده‌ ساخته شده است.

همان‌طور که در این ویدیوی زیر مشاهده خواهید کرد، دکمه‌های کاهش و افزایش صدا به‌سمت راست دستگاه کشیده شده‌ و شیار سیم‌کارت در کناره سمت چپ دستگاه قرار گرفته است. سنسور دوربین پشتی این گوشی نیز تاحدودی در ویدیو قابل مشاهده است. دکمه پاور و البته سنسور اثر انگشت در زیر دوربین پشتی دستگاه قرار گرفته و اسپیکر‌ گوشی نیز در بخش زیرین بدنه واقع شده است. در کنار اسپیکر نیز شاهد پورت USB Type-C هستیم.

در این ویدیو اطلاعاتی در خصوص مشخصات این دستگاه منتشر نشده، اما انتظار داریم که این محصول از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده کند و رم آن نیز ۴ گیگابایتی باشد. نمایشگر این محصول نیز بین ۵.۵ و ۵.۷ اینچ خواهد بود و انتظار می‌رود که همانند نسخه‌های قبلی وضوح QHD را ارایه دهد.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات