رندر‌هایی از قاب‌های محافظ گلکسی S7 و نسخه‌های مختلف آن منتشر شد

پنج‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۹
مطالعه 3 دقیقه
پیش از معرفی اغلب اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار، شایعات بسیاری در خصوص آن‌ها منتشر می‌شود که در این بین انتشار تصویر قاب‌های محافظ نیز بخشی از این شایعات است.
تبلیغات

با وجود اینکه تاکنون حجم وسیعی از شایعات در خصوص پرچم‌دار آینده‌ی کمپانی سامسونگ و نسخه‌های مختلف آن منتشر شده است، اما همچنان مشخصات اصلی این محصولات یک راز بزرگ به‌حساب می‌آید. انتظار می‌رود که کمپانی سامسونگ در طول ماه‌های آینده از گلکسی S7، گلکسی S7 اج و گلکسی S7 Plus رونمایی کند؛ ولی فعلا اطلاعات دقیقی از آن‌ها نمی‌دانیم و هیچ اطمینانی نیز وجود ندارد که اطلاعات منتشر شده دقیق و برابر با واقعیت باشند. اما به‌لطف افراد مطلع، تاکنون از پرچم‌دار جدید این کمپانی اطلاعات نسبتا زیادی منتشر شده است.

galaxy s7 edge case

چندی پیش بود که رندر‌هایی از گلکسی S7 منتشر شد؛ اما آن‌ها نیز به‌صورت تایید نشده باقی ماندند. حال رندر‌هایی از سوی تولید کنندگان قاب تلفن‌های هوشمند منتشر شده است که نشان از قاب‌های آینده آنها برای گلکسی S7 دارد. نکته‌ی جالب اینجاست که امکان پیش‌خرید کردن این قاب‌ها نیز وجود دارد.

galaxy s7 plus case

همان‌طور که می‌دانید گلکسی S7 تنها محصولی نیست که کمپانی‌هایی نظیر Rearth و Olixar برای آن لوازم جانبی تولید می‌کنند و در بین تصاویری که منتشر شده است شاهد قاب‌هایی نیز برای گلکسی S7 اج و گلکسی S7 پلاس هستیم. قیمت این قاب‌ها بین ۷.۹۹ تا ۱۹و۹۹ یورو (۹ تا ۲۲ دلار) است.

galaxy s7 edge case
galaxy s7 case
galaxy s7 case

انتظار می‌رود که کمپانی سامسونگ پرچم‌دار جدید و دو برادر آن را در کنفرانس جهانی موبایل (MWC) معرفی کند. این کنفرانس اواخر ماه فوریه در شهر بارسلونا برگذار خواهد شد. شما چه انتظاراتی از گلکسی S7 و برادران آن دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات