مایکروسافت نمایشگر دوم کم مصرفی را برای گوشی های هوشمند طراحی کرده است

چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
تیم تحقیقات و توسعه‌ی مایکروسافت که با عنوان Microsoft Reasearch شناخته می‌شود، ایده‌ی جدیدی را در گوشی‌های هوشمند این کمپانی در دست اجرا دارد. براساس اطلاعات ارائه شده این تیم در حال طراحی و اجرای یک نمایشگر کم مصرف در قسمت داخلی فلیپ کاور گوشی است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تیم تحقیقاتی مایکروسافت به جای ثبت پتنت‌های مختلف و انتشار فناوری‌های خود در قالب اسناد ثبتی، اقدام به طراحی و ساخت نمونه‌های مورد نظر خود کرده است. برای مثال می‌توان به طراحی صفحه‌‌ی نمایش دوم در گوشی‌های هوشمند مایکروسافت اشاره کرد که خبر آن منتشر شده است. براساس اطلاعات ارائه شده این تیم در حال طراحی نمایشگر دوم درون فلیپ کاور گوشی است. این نمایشگر که همیشه روشن بوده و اطلاعات مورد نیاز کاربر را به وی نمایش خواهد داد، کاربردهای مختلفی دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به تبدیل شدن به یک کیبورد لمسی اشاره کرد. در صورتی که کاربر کاور گوشی هوشمند خود را باز کند می‌تواند اطلاعاتی نظیر آب و هوا را همیشه در نمایشگر مشاهده کرده و به کورتانا دسترسی داشته باشد.

تیم تحقیقاتی مایکروسافت از وجود گوشی هوشمندی نظیر یوتافون اطلاع دارند. این گوشی هوشمند از وجود نمایشگری در پشت گوشی بهره می‌برد که از نوع جوهر الکترونیک بوده و می‌توان همواره اطلاعات و اعلانیه‌های گوشی را بدون روشن کردن نمایشگر اصلی روی آن دید. محققان مایکروسافت معتقدند که قرار گرفتن نمایشگر در پشت گوشی چندان کاربردی نیست و از این‌رو این افراد قسمت درونی فلیپ کاور را انتخاب کرده‌اند.

براساس شنیده‌ها تیم تحقیقاتی مایکروسافت در حال مذاکره با تیم توسعه‌دهنده‌ی گوشی‌های هوشمند لومیا است تا از این طریق بتوان این ایده را در محصولات آینده‌ی کمپانی مورد استفاده قرار داد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات