گلکسی اس 9 پلاس؛ پرفروش‌ترین گوشی هوشمند ماه آوریل

شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ در آخرین گزارش Counterpoint، پرفروش‌ترین گوشی هوشمند ماه آوریل معرفی شد و بالاتر از اپل قرار گرفت.
تبلیغات

اگر به یاد داشته باشید در ماه مارس (فروردین)، آیفون ۱۰، آیفون ۸ پلاس و شیائومی ردمی ۵ ای توانستند در جایگاه پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند قرار بگیرند. این نتایج برای ماه آوریل دستخوش تغییراتی شده است. در لیست منتشرشده، سامسونگ با سه نماینده حضور دارد. گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در رتبه اول و دوم قرار دارند و به‌ نظر می‌رسد در بازار جهانی، نسخه پلاس از محبوبیت بیشتری برخوردار است. آیفون ۱۰، آیفون ۸ پلاس و آیفون ۸ به ترتیب رتبه‌های سوم تا پنجم را به نام خود ثبت کرده‌اند. اگر نگاهی به جدول زیر داشته باشید، متوجه خواهید شد به‌صورت کلی اپل با ۵ نماینده در لیست، به‌عنوان پرفروش‌ترین شرکت شناخته می‌شود. سامسونگ به‌جز پرچم‌داران سری اس ۹، گلکسی اس ۸ را در لیست دارد. شیائومی با فروش بسیار خوب ردمی ۵ ای و ردمی ۵ پلاس (ردمی نوت ۵) در کنار بزرگان قرار گرفته است.

لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند ماه آوریل

مسلماً از این لیست نمی‌توان به‌صورت کامل برای یک سال نتیجه گرفت؛ اما در حالت کلی با دستگاه‌هایی روبه‌رو هستیم که فروش بسیار خوبی تجربه می‌کنند. تولید و فروش آیفون هرماه به دلیل نزدیک شدن به نسل بعدی آیفون کم می‌شود و این یک امر طبیعی است؛ اما بسیاری از کارشناسان تا قبل از انتشار آمار و ارقام رسمی معتقد بودند که آیفون ۱۰ با شکست مواجه می‌شود که به‌مرور زمان خلاف این نظریه ثابت شد. گلکسی اس ۸ ثابت می‌کند که پرچم‌داران سامسونگ حتی بعد از گذشت یک سال، بازار فروش خوبی دارند و روی موفقیت آن‌ها می‌توان حساب کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات