ال جی امسال دو گوشی هوشمند پرچم دار معرفی می کند

سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی در کنار انتشار گزارش سه‌ماهه‌ی مالی خود، اطلاعات جدیدی هم درباره‌ی تصمیم‌های آینده‌ی خود اعلام کرده است. برای مثال این کمپانی قرار است امسال دو گوشی هوشمند پرچم‌دار را معرفی کند. با زومیت همراه بمانید.
تبلیغات

همانطور که می‌دانید ال‌جی به تازگی گزارش مالی خود مربوط به سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۵ را منتشر کرده است. این کمپانی توانسته ۵۹.۷ میلیون گوشی هوشمند را در یک سال آخر بفروشد که این مقدار در حدود ۰.۶ میلیون واحد بیشتر از سال قبل است. با اینحال درآمد کلی ال‌جی در سال ۲۰۱۵ کاهش پیدا کرده و این کمپانی به دنبال این است که این وضعیت را در سال ۲۰۱۶ تغییر دهد.

بر اساس اخبار، گمانه‌زنی‌ها و شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، پرچم‌دار جدید ال‌جی یا همان G5 احتمالا در شکل ظاهری تفاوت‌های زیادی با نسل قبل خود خواهد داشت.

گفته می‌شود جی ۵ ال‌جی فلزی خواهد بود و نمایشگر آن‌ هم اندازه‌ای بین ۵.۵ تا ۵.۷ اینچ خواهد داشت. اندروید ۶ مارشملو به احتمال بسیار قوی به صورت پیش‌فرض بر روی این دستگاه نصب خواهد بود. هنوز زمان رونمایی و مقدار قیمت این دو پرچم‌داری که ال‌جی به تازگی آن‌ها را تایید کرده مشخص نیست؛ اما ال‌جی احتمالا یا در طی کنگره جهانی موبایل بارسلون یا در ماه مارس/آپریل این دو دستگاه را معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات