تصاویر جدید، استفاده از دوربین دوگانه در جی 5 ال جی را تایید می‌کنند

دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
در روزهای گذشته شایعات بسیاری در مورد جی ۵ ال‌جی منتشر شده است و حالا تصاویر فاش شده توسط سازنده‌ی لوازم جانبی، بار دیگر برخی بخش‌های طراحی و نیز وجود دوربین دوگانه در جی ۵ را تایید می‌کند. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

سازندگان لوازم جانبی و کیس‌های محافظ برای این که از قبل خود را برای معرفی گوشی‌های هوشمند آماده کنند، از سوی شرکت سازنده‌ی گوشی، مشخصات طراحی و نیز نسخه‌ی آزمایشی از گوشی را دریافت می‌کنند. حالا شاهد فاش شدن برخی از بخش‌های طراحی جی ۵ ال‌جی توسط یکی از این سازندگان لوازم جانبی هستیم.

lg g5 2 4a920

همان‌طور که می‌بینید در پشت دستگاه حسگر اثر انگشت حضور داشته و حالا دیگر دکمه‌های تنظیم حجم صدا از این بخش به فریم کناری منتقل شده‌اند. سوال اینجا است که دکمه‌ی پاور در چه بخشی قرار دارد و از این تصاویر به نظر می‌رسد که این دکمه با حسگر اثر انگشت یکپارچه خواهد شد.

lg g5 3 734d2

همان‌طور که دیروز در تصاویر فاش شده دیدید، جی ۵ مجهز به پورت یو‌اس‌بی نوع سی شده و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیز در بالای گوشی قرار گرفته است. همچنین به نظر می‌رسد در این بخش، حسگر مادون قرمز نیز وجود داشته باشد. تنها موردی که نمی‌توان با این تصاویر تایید کرد امکان استفاده از مکانیزیمی خاص برای جایگزین کردن باتری است که شایعاتی در مورد آن در روزهای گذشته منتشر شده بود.

lg g5 4 fa405

انتظار می‌رود جی ۵ ال‌جی روز ۲ اسفند معرفی شود.

نظر شما در خصوص پرچمدار جدید ال‌جی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات