گوشی های شیائومی از ماه آینده از طریق همراه اول عرضه می‌شوند

چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی و همراه اول شریک تجاری شدند. نمایندگان شرکت‌های اسوشید نماینده رسمی شیائومی در ایران و همراه اول رسما همکاری خود برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند در سرتاسر ایران را رسما اعلام کردند.
تبلیغات

مراسم معرفی رسمی شیائومی برای بازار ایران در حال برگزاری است و در آن راوی متیو، مدیر کل شرکت TASK نماینده انحصاری شیائومی در خاورمیانه و آفریقا نه تنها شرکت اسوشید تجارت را به عنوان نماینده‌ی رسمی این شرکت در بازار ایران معرفی کرد، بلکه رسما تایید کرد که محصولات شیائومی با همکاری اپراتور همراه اول در بازار ایران توزیع خواهد شد.

عطوفی، معاون بازاریابی و امور مشتریان همراه اول نیز در این مراسم حضور داشت و گفت: «این یک تلاش ۴ ساله است که امشب به نتیجه رسید. ما با توجه به برنامه‌های بازاریابی که از ۴ سال پیش برای مشترکین همراه اول انجام دادیم، موفق شدیم تا یک شرکت مناسب را به عنوان شریک تجاری خود پیدا کنیم.

عطوفی همچنین به زمان عرضه‌ی محصولات شیائومی برای کاربران همراه اول اشاره کرد و گفت: «امیدوارم تا یک ماه آینده گوشی‌های همراه اول را بصورت بسته مشترکین همراه اول ارائه کنیم.»

معاون بازاریابی همراه همچنین اشاره‌ای به تعداد مشترکین همراه اول داشت:

«همراه اول در حال حاضر ۴۸ میلیون مشترک فعال و حدود ۷۶ میلیون نفر مشترک ثبت نام شده دارد. فکر می‌کنیم با عرضه‌ی این محصولات رضایت مشترکین خود را داشته باشیم.»

عطوفی اظهار نظر جالبی درباره‌ی محصولات شیائومی کرد:

«شیائومی کیفیت محصولات اپل را در کنار انعطاف پذیری گوشی‌های اندرویدی دارد و به همین دلیل نیز موقعیت این شرکت در جهان تثبیت شده است.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات