هواوی ۴ نسخه مختلف از پرچم‌دار P9 را معرفی می کند

سه‌شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
سال گذشته هواوی چهار نسخه مختلف از گوشی هوشمند P8 عرضه کرد که خود پرچم‌دار اصلی ۵.۲ اینچ نمایشگر داشت، نسخه مینی آن ۵ اینچی بود و P8 Lite نام گذاری شد و گوشی بزرگ P8max که نمایشگر غول پیکر ۶.۸ اینچی داشت. ظاهرا اینطور که پیدا است هواوی قصد دارد امسال هم پرچم‌دار جدید خود را با همین تنوع نسخه‌ها روانه بازار کند.
تبلیغات

هواوی P8 اصلی که پرچم‌دار این کمپانی است، هواوی P9 Lite که نسخه‌ای با مشخصات فنی و اندازه نمایشگر کوچکتر از این دستگاه خواهد بود و در نهایت P8max که باز‌هم شبیه به نسل قبل خود نمایشگری بسیار بزرگ خواهد داشت و در دسته‌ی فبلت‌ها قرار می‌گیرد. البته گفته می‌شود که اندازه نمایشگر P9max همانطور بزرگ خواهد ماند اما کوچک‌تر از P8max خواهد شد. می‌شود اینطور از این شایعات تفسیر کرد که P9max احتمالا هنوز اندازه نمایشگری بزرگ‌تر از ۶ اینچ دارد اما این اندازه به طور قطع ۶.۸ اینچ نخواهد رسید.

از دیگر مشخصات گوشی بزرگ P9max می‌توان حافظه رم بیشتر نسبت به پرچم‌دار و مقدار حافظه ذخیره‌سازی بیشتر اشاره کرد که همراه با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل پشتی دو لنزه عرضه خواهد شد. پس از Honor 6 Plus این دومین دستگاه از هواوی است که قرار است به دوربینی دوگانه مجهز شود.

huawei p9 four versions design 15f39

بنابر گفته‌های Venture Bear تنها نسخه‌ای از دستگاه‌های بالارده هواوی که دوربینی دوگانه دارد، همین P9max خواهد بود که چندی پیش تصاویر شماتیکی از ظاهر آن‌ هم لو رفت. همچنین یکی از نسخه‌های P9 احتمالا از پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 950 پشتیبانی خواهد کرد و احتمالا تمام نسخه‌های این دستگاه اندروید مارشملو را اجرا خواهند داشت.

شایعات می‌گویند هواوی سری جدید گوشی‌های بالا رده خود را ماه بعد در مراسم MWC 2016 معرفی نخواهد کرد و به جای آن در ماه مارس مراسم اختصاصی خود میزبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات