اولین عکس واقعی از گوشی گلکسی نوت ۲ به همراه مشخصات سخت افزاری

شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
باز هم عکس دیگری از گالاکسی نوت در اینترنت منتشر شده است. این عکس خبر زومیت را در مورد عکس قاب گلکسی نوت ۲ تایید می‌کند، با این تفاوت که سامسونگ این بار طراحی جدیدی را برای گوشی خود انتخاب نموده است. این بار عکس گلکسی نوت واقعی را مشاهده می‌کنید که به احتمال قریب به یقین پوستر چاپ شده توسط خود شرکت سامسونگ می‌باشد. با زومیت همراه باشید تا با دیگر مشخصات این ابر گوشی سامسونگ آشنا شوید.
تبلیغات

با اینکه این عکس کیفیت بالایی ندارد، اما منابع مختلفی تایید کرده‌اند که این گلکسی نوت ۲ واقعی است، که قرار است در کنفرانس این شرکت کره‌ای در نمایشگاه IFA 2012 در شهر برلین معرفی شود. چیزی که در عکس واضح است طراحی جدید این گوشی است که نه به گلکسی نوت اصلی خیلی نزدیک است و نه کپی مستقیم از گلکسی اس ۳ می باشد، و تا حدی به تبلت گلکسی نوت 10.1 شباهت دارد.

دکمه جلویی این گوشی همانند همان عکس قابی است که در گذشته در زومیت مشاهده کردید و قاب دور آن نیز دقیقا همان است، با این تفاوت که یک لبه فلزی (جنس آن ممکن است پلاستیکی باشد و رنگ آن نقره ای) دور آن را فرا گرفته و باعث بهبود ارگونومی این گوشی شده است.

مشخصات فنی که منابع داخلی اعلام کرده‌اند پردازنده چهار هسته‌ای، دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری Full HD، دو گیگابایت رم، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه فلش، قلم S-Pen جدید و از همه مهم تر یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

یادآوری می‌کنیم که تنها ۱۱ روز دیگر تا معرفی این ابر گوشی باقی مانده است. نظر شما در مورد مشخصات گلکسی نوت ۲ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات