گوشی اوپو اف 1 با دوربین خودعکس ۸ مگاپیکسل و بدنه‌ی فلزی معرفی شد

جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
اوپو گوشی هوشمند جدیدی با نام OPPO F1 را با تمرکز بر عکاسی خود عکس (سلفی) رونمایی کرد. این گوشی هوشمند که بدنه‌ای تماما فلزی دارد از سنسور ۸ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه بهره می‌برد.
تبلیغات

اوپو گوشی هوشمند OPPO F1 را «متخصص سلفی» می‌نامد. پیش خرید این گوشی، از امروز در اروپا آغاز می‌شود.

مهم‌ترین قابلیت گوشی OPPO F1 مربوط به دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی با سنسوری ۱.۴ اینچی است. این دوربین به لنز  با F/2.0 مجهز شده است. استفاده از سنسور ۱/۴ اینچی باعث می‌شود تا در شرایط مختلف تصاویرقابل قبولی را ذخیره کند و رضایت علاقمند خودعکس را جلب کند.

اوپو نرم‌افزار دوربین خود را نیز بهبود داده و در آن قابلیتی به نام Beautify 3.0 را اضافه کرده است که در واقع نسخه‌ی جدیدی از الگوریتم روتوش خودکار چهره کاربر است. این نرم‌افزار می تواند پوست را روشن‌تر کرده و لکه‌های صورت را حذف کند. این نرم‌افزار دارای سه حالت مختلف برای زیباسازی چهره است که کاربر به میل خود می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب کند تا براساس آن سطح روتوش تصویر از کم به زیاد قابل تنظیم باشد. امکان اضافه کردن فیلترهای مختلف و مشابه اینستاگرام نیز در اپلیکیشن دوربین این گوشی اضافه شده است.

از نظر سخت‌افزاری گوشی اوپو اف 1 به صفحه‌نمایش ۵ اینچ با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، دوربین ۱۳ مگاپیکسل با F/2.2 و پردازنده‌ی ۸ هشته‌ای Snapdragon 616 مجهز شده است. این گوشی همچنین حافظه‌ی رم ۳ گیگابایت، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایت، درگاه میکرو اس‌دی و باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. از نظر نرم‌افزاری نیز اندروید ۵.۱ به همراه رابط کاربری ColorOS 2.1 بر روی این گوشی نصب شده است.

همانطور که از مشخصات فنی این گوشی می‌توان متوجه شد، اوپو قیمت مناسب ۲۵۰ دلاری را برای F1 در نظر گرفته است. احتمالا مخاطب اول این گوشی نیز با توجه به تمرکز بر روی عکاسی خودعکس، بدنه‌ی باریک فلزی و همچنین قیمت آن، جوانان خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات