تصاویر منتسب به اکسپریا C6 فاش شد

پنج‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
مطالعه 3 دقیقه
سونی در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 گوشی هوشمند جدیدی را معرفی نکرد، اما این موضوع به این معنی نیست که سونی گوشی‌های هوشمند جدیدی را در برنامه‌ی عرضه ندارد. اکسپریا سی ۶ از جمله‌ گوشی‌های هوشمندی است که احتمالا در آینده‌ی نزدیک شاهد رونمایی از آن خواهیم بود، چراکه تصاویری منتسب به این محصول فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 کازو هیرای، مدیرعامل کمپانی سونی در جریان کنفرانس این کمپانی در CES 2016 اعلام کرد که سونی همچنان درصدد معرفی گوشی‌های هوشمند با فناوری‌های نوین است تا از این طریق کاربران محصولات بسیار کاربردی را در اختیار داشته باشند. هرچند هیرای اشاره‌ی مستقیمی به گوشی‌های هوشمند و فعالیت سونی در این حوزه نکرد، اما شواهد گویای این موضوع است که سونی درصدد معرفی شمار دیگری از گوشی‌های هوشمند پس از رونمایی از سری اکسپریا زد ۵ در جریان IFA 2015 است.

تصاویر جدیدی از یک گوشی‌هوشمند با بدنه‌ی فلزی و نمایشگر بدون حاشیه منتشر شده، نشان از احتمال معرفی آن در آینده‌ی نزدیک دارد. همانطور که اشاره کردیم این گوشی هوشمند از وجود نمایشگر بدون حاشیه، بدنه‌ی فلزی و همچنین الگوی طراحی آمنی بالانس سونی بهره می‌برد. همچنین باید به قرار گرفتن کلید‌های فیزیکی تنظیم حجم صدا در پایین کلید فیزیکی پاور اشاره کرد که یادآور محل این کلید‌ها در اکسپریا زد ۵ است. اطلاعات فاش شده نشان از این دارد که این تصاویر متعلق به گوشی هوشمند معرفی نشده‌ی سونی یا همان اکسپریا سی ۶ است.

آخرین گوشی هوشمند که سونی از سری سی معرفی کرده، اکسپریا سی ۵ اولترا است که آن هم از وجود نمایشگری بدون حاشیه بهره می‌برد. سونی با بهره‌گیری از طراحی آمنی بالانس و بکارگیری یک خمیدگی جزئی در حاشیه‌ها موفق شده تا گوشی‌هوشمند زیبایی با عنوان اکسپریا سی ۵ اولترا را معرفی کند. سری گوشی‌های اکسپریا سی سونی با لقب گوشی‌های مخصوص ثبت تصاویر سلفی شناخته می‌شوند. سونی سعی کرده تا با استفاده از ماژول دوربین قدرتمند در پنل جلوی محصولات سری سی و بکارگیری سخت‌افزار میان رده، قیمت معقولی را روی گوشی هوشمند خود تعیین کرده و از این‌رو علاقمندان را تشویق به خرید این محصول کند.

xperiac6 cfec6

براساس شنیده‌ها اکسپریا سی ۶ سونی از وجود نمایشگر ۵.۵ اینچی بهره خواهد برد. این برخلاف استفاده از یک نمایشگر ۶ اینچی در اکسپریا سی ۵ اولترا است و به نظر می‌رسد سونی به سنت خود در سری سی بازگشته و همچون گوشی‌های سی ۴ و سی ۳ استفاده از یک پنل نمایشی ۵.۵ اینچی را ترجیح می‌دهد. رزولوشن این نمایشگر فول اچ‌دی بوده و تراکم پیکسلی آن ۴۲۴ پیکسل در هر اینچ است. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به تراشه‌ی هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی هلیو پی ۱۰ مدیاتک اشاره کرد. به نظر می‌رسد سونی از یک حافظه‌‌ی رم ۳ گیگابایتی در این گوشی هوشمند بهره خواهد برد.

سونی اکسپریا سی ۵ اولترا را آگوست سال ۲۰۱۵ معرفی کرد، از این‌رو انتظار می‌رود این کمپانی به زودی اکسپریا سی ۶ را معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات