دعوتنامه‌ کنفرانس رسمی ال‌ جی در MWC 2016 برای ۲ اسفند ارسال شد

چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
CES به تازگی در لاس‌وگاس برگزار شد، اما برای علاقمندان به گوشی‌های هوشمند رضایت‌بخش نبود چرا که گوشی پرچمداری در آن رونمایی نشد، اما نمایشگاه MWC 2016 مختص موبایل و تبلت است و از اوایل اسفند ماه شروع خواهد شد. ال‌جی نیز دست به کار شده و دعوتنامه‌ی مربوط به کنفرانس خود را در این نمایشگاه ارسال کرده است.
تبلیغات

نمایشگاه MWC 2016 که مخصوص علاقمندان به گوشی‌های هوشمند است از اوایل اسفند ماه امسال آغاز خواهد شد. ال‌جی نیز یک ماه قبل از آغاز رسمی این کنفرانس دست به کار شده و دعوتنامه‌ی کنفرانس رسمی خود را ارسال کرده است. البته در این دعوتنامه اشاره‌ای به محصولات احتمالی نشده و تنها بیان شده است که کنفرانس روز ۲ اسفند ساعت ۱۴ به وقت محلی برگزار خواهد شد.

در این دعوتنامه تصویری از یک جعبه و جمله‌ی «بازی آغاز می‌شود» را مشاهده می‌کنیم که البته اطلاعاتی در مورد محصول احتمالی در اختیار ما قرار نمی‌دهد اما می‌توان حدس زد که شاهد معرفی پرچمدار آینده‌ی ال‌جی یعنی جی ۵ در این مراسم باشیم.

شایعات گذشته خبر از صفحه نمایش ۵.۳ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و بدنه‌ای تمام فلزی برای این گوشی هوشمند می‌دادند. باید منتظر ماند و دید که ال‌جی با چه محصولی به MWC 2016 خواهد آمد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات