شیائومی دو نسخه‌‌ متفاوت از Mi 5 را معرفی می‌کند

چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
به نظر می‌رسد معرفی گوشی‌های پرچمدار در دو یا چند مدل متفاوت، موضوعی است که در بین کمپانی‌های مختلف رواج پیدا کرده است. خبری منتشر شده که گوشی قدرتمند Mi 5 در دو نسخه وارد بازار خواهد شد.
تبلیغات

یکی از منابع داخلی کمپانی شیائومی مدعی شده این شرکت قصد دارد پرچمدار جدید خود به نام Mi 5 را در دو نسخه با سخت‌افزار متفاوت وارد بازار کند. تصویر یکی از این مدل‌ها فاش شده و پیش‌تر این گوشی را دیده بودیم. هر دو طرف این گوشی به شیشه‌ی منحنی 2.5D مجهز شده و از فریم فلزی بهره می‌‌برد. گفته می‌شود نمایشگر این نسخه دارای رزولوشن فول‌اچ‌دی است.

با این وجود به نظر می‌رسد باید منتظر یک مدل بهتر با بدنه‌ی تمامی فلزی و نمایشگر کواد‌ اچ‌دی باشیم. گفته می‌شود اندازه‌ی هر دو مدل یکسان خواهد بود.

با اینکه هنوز به صورت رسمی چیزی اعلام نشده، ولی اگر فرض کنیم این ادعا صحت داشته باشد، احتمال دارد مدل ارزان‌تر به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و مدل گران‌قیمت به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شود.

براساس اطلاعات قبلی، گوشی Mi 5 شیائومی از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در کلید هوم، دوربین ۱۶ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسل و باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعت بهره خواهد برد. قرار است روز ۲۱ ژانویه (اول بهمن) سال جاری از این گوشی رونمایی شود. عرضه‌ی پرچمدار شیائومی از ۸ فوریه (۱۹ بهمن) آغاز می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات