تاریخ احتمالی انتشار نسخه ۴.۱ ‌اندروید برای گالکسی اس ۳

پنج‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
گالاگسی اس ۳ در کنار اچ تی سی One X از مهم‌ترین گوشی‌های دنیای‌ اندروید است و تا کنون بیش از ۱۰ میلیون عدد از این تلفن هوشمند به فروش رسیده که در میان دیگر رقبا یک رکورد به حساب می‌آید. حال رقابت تازه ‌ای میان این دو شرکت و شرکت‌های رقیب دیگر در گرفته است و آن به‌روزرسانی سریع‌تر به نسخه بعدی‌ اندروید ، آبنات پاستیلی است.
تبلیغات

در رقابت میان شرکت‌های حامی‌ سیستم عامل‌ اندروید، تنها سامسونگ است که نتیجه مورد نظر خود را بدست آورده، و حتی htc که با رشد بسیار بالای خود در سالهای اخیر به موفقیت‌های بزرگی دست یافته بود، هم اکنون دچار افت فروش و کاهش سود شده است و باید از هر‌ ترفندی برای جبران این عقب‌ماندگی استفاده نماید.

این طور که به نظر می‌رسد سامسونگ ۱۰ میلیون کاربر گالکسی اس ۳ را فراموش نکرده است، و در تاریخ ۸ شهریور (۲۹ آگوست) این گوشی پرطرفدار را به آخرین نسخه‌ اندروید به‌روزرسانی خواهد کرد. منابع داخلی خبر داده‌اند که سامسونگ قصد دارد در کنار معرفی تلفن هوشمند گلکسی نوت ۲، نسخه جدید‌ اندروید را نیز برای گلکسی اس ۳ معرفی نماید و قابلیتهای جدید نرم‌افزاری و بهبودهای انجام شده‌ روی این تلفن هوشمند را به نمایش بگذارد.

مقاله‌های مرتبط:

    یکی از انتقادات بزرگی که به گوگل وارد می‌شود، موضوع به‌روزرسانی گوشی‌های تولیدی شرکت‌های دیگر است، که معمولا با تاخیر چند ماهه همراه است، و حتی بدست آوردن سهم ۶۴ درصدی بازار تلفن هوشمند به این موضوع کمکی نکرده و هنوز بسیاری از این گوشی‌های فروخته شده با نسخه ۴ و حتی ۲.۳ منتشر شده‌اند.

    زومیت در روز ۸ شهریور ماه پوشش کاملی از کنفرانس اختصاصی سامسونگ در نمایشگاه IFA 2012 شهر برلین خواهد داشت.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات