تصویر قاب فلزی گوشی منتسب به نوکیا فاش شد

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا پس از واگذاری بخش موبایل خود به مایکروسافت روزگار آرامی را پشت سر می‌گذارد و اخبار زیادی در مورد این شرکت به گوشی نمی‌رسد. اما آن طور که از شواهد پیدا است این شرکت قصد دارد تا بار دیگر با معرفی گوشی هوشمند وارد عرصه‌ی رقابت شود.
تبلیغات

ظاهرا نوکیا در نظر دارد تا در سال ۲۰۱۶ با معرفی گوشی جدیدی به دنیای گوشی‌های هوشمند بازگردد. مدت‌ها است که شایعاتی در مورد گوشی اندرویدی نوکیا به گوش می‌رسد و حالا تصویر فاش شده از نسخه‌ی اولیه‌ی این گوشی به نوعی شایعات گذشته را تایید می‌کند.

در گذشته نیز شایعات خبر از بدنه‌ای فلزی برای این گوشی می‌دادند و حالا نیز می‌توان در تصویر این بدنه‌ی فلزی را دید. برند نوکیا نیز در این قاب به وضوح دیده شده و همانند آیفون‌ها شاهد نوارهای پلاستیکی آنتن نیز هستیم.

nokia new 93ac3

این گوشی هوشمند تلاش نوکیا برای ورود به بازار گوشی‌های اندرویدی خواهد بود و بنابر شایعات قبلی صفحه نمایش آن ابعادی بین ۵ تا ۵.۵ اینچ خواهد داشت. همچنین می‌توان از این گوشی انتظار سخت‌افزاری قدرتمند به خصوص در بخش دوربین و صدا را نیز داشت.

در گذشته شایعاتی مبنی بر احتمال معرفی گوشی از نوکیا با نام سی ۱ نیز مطرح شده بود که قرار بود در دو نسخه دارای سیستم عامل اندروید و ویندوز ۱۰ موبایل عرضه شود اما شایعات جدید احتمال معرفی گوشی اندرویدی را بسیار بیشتر از گوشی ویندوزی می‌دانند.

نظر شما در خصوص گوشی جدید نوکیا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات