مدیرعامل شیائومی استفاده از اسنپدراگون 820 در می 5 را تایید کرد

شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا شایعات متعددی در مورد می ۵ و مشخصات فنی این گوشی هوشمند منتشر شده است. حال لیوون جیانگ، موسس و مدیرعامل این کمپانی با انتشار پستی در ویبو اعلام کرده که این گوشی هوشمند از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ بهره خواهد برد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شیائومی در آینده‌ی نزدیک گوشی هوشمند خود را با نام می ۵ معرفی خواهد کرد. بسیاری از شنیده‌ها حکایت از این داشت که این گوشی هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده خواهد کرد. براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی هوشمند در تاریخ ۲۱ ژانویه سال جاری معرفی خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود می ۵ از هشتم فوریه روانه‌ی بازار شده و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

xiaomiint c2c70

شیائومی در نظر دارد تا این گوشی هوشمند را در زمان سال نوی چینی روانه‌ی بازار کند. از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و ۱۳ مگاپیکسلی در جلو برای ثبت تصاویر سلفی و صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD اشاره کرد. استفاده از نمایشگری با این رزولوشن تراکم ۵۶۵ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان آورده است. همچنین باید به باتری ۳٫۶۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز اشاره کرد. ضمنا این گوشی از فناوری quick charge 3.0 پشتیبانی می‌کند.

هنوز مشخص نیست که قیمت می ۵ چقدر خواهد بود و باید دید که چینی‌ها چه برچسب قیمتی را روی این گوشی خواهند چسباند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات