گوشی Max Pro کمپانی LeTV با قیمت ۵۳۵ دلار عرضه خواهد شد

جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی LeTV آخرین گوشی هوشمند خود را با نام Le Max Pro با قیمتی تقریبا برابر با ۵۳۵ دلار در چین عرضه خواهد کرد. در ادامه با این گوشی هوشمند شرکت چینی LeTV آشنا خواهیم شد. با زومیت همراه بمانید.
تبلیغات

کمپانی LeTV که یکی از شرکت‌های ساخت سرگرمی و به عنوان یکی از بزرگترین کمپانی‌های اشتراک ویدیو آنلاین در چین شناخته می‌شود در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده است. این کمپانی مدت زیادی نیست که در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند کار می‌کند، اما پیش از این سرویس پخش موسیقی، تلویزیون‌های هوشمند و حتی در زمینه پردازش‌های ابری هم کار کرده است. این شرکت در حال حاضر نزدیک به ۵۰۰۰ کارمند دارد که برخی از آن‌ها در کشورهای دیگری نظیر هند و آمریکا در حال فعالیت هستند.

در زمینه‌ی ساخت گوشی‌های هوشمند، شرکت LeTV گوشی‌های بسیار برجسته و معروفی با نام Le 1Pro و Le Max ساخته که استقبال خوبی در بازار چین به همراه داشته است. جدیدترین ساخته LeTV که با نام Le Max Pro شناخته می‌شود اوایل همین هفته در CES 2016 توسط کمپانی کوالکام رونمایی شد.

این گوشی هوشمند از نمایشگری غول پیکر به اندازه ۶.۳ اینچ با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، دوربین ۲۱ مگاپیکسلی و اندروید نسخه‌ی ۶.۰ مارشمالو برخوردار است. LeTV از رابط کاربری مخصوصی بر روی اندروید نسخه‌ی ششم این دستگاه استفاده و این گوشی هوشمند را به تکنولوژی تشخیص اثر انگشت هم مجهز کرده است.

هنوز خبر بیشتری از این دستگاه منتشر نشده و مشخص نیست این دستگاه به صورت جهانی هم عرضه خواهد شد یا خیر.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات