Polaroid دو گوشی هوشمند اسنپ و پاور را در CES 2016 معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
شاید در CES 2016 شاهد معرفی گوشی‌های پرچمدار و بالارده از سوی برندهای معتبر نبودیم، ولی به این معنی نیست که هیچ گوشی جدیدی در این رویداد معرفی نشده است. شرکت پولاروید امسال در جریان رویداد CES 2016، دو گوشی جدید خود را معرفی کرد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

پیش از ظهور اپل و استیو جابز، پیش از مایکروسافت و بیل گیتس شرکتی به نام Polaroid و بنیانگذارش ادوارد لند وجود داشت. سال‌ها پیش از این که دوربین‌های دیجیتالی وجود داشته باشند که این قابلیت را به کاربر بدهند تا به محض مشاهده صحنه‌ای از آن عکس بگیرد و بلافاصله پس از انجام این کار عکسش را مشاهده کند، دوربین ساخته شده توسط شرکت پولاروید این امکان را به کاربر می‌داد تا ۶۰ ثانیه پس از عکاسی، عکس خود را ظاهر کند. اولین دوربین پولاروید در سال ۱۹۴۸ عرضه شد و در سال ۲۰۰۱، وقتی بواسطه حضور دوربین‌های دیجیتالی، دوربین‌های ساخته شده توسط پولاروید منسوخ شدند، این شرکت اعلام ورشکستگی کرد. 

سال گذشته در جریان رویداد CES، این شرکت پولاروید سلفی را معرفی کرد. گوشی اندرویدی که مجهز به دوربین چرخان شبیه بهOppo N1 بود. مسائل قانونی مانع از این شد که این گوشی طبق برنامه‌ریزی‌ها وارد بازار شود. امسال در CES 2016 دو گوشی دیگر با برند پولاروید معرفی شدند که در واقع هر دو گوشی توسط Southern Telecom تحت لایسنس پولاروید تولید شده‌اند.

گوشی پولاروید Power مجهز به نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، پردازنده هشت هسته‌ای با ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است. پولاروید دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را برای قسمت پشتی گوشی در نظر گرفته و دوربین ۸ مگاپیکسلی را نیز در جلوی گوشی برای تصاویر سلفی تعبیه کرده است. این شرکت برای تامین انرژی مورد نیاز مدل پاور، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است. پولاروید پاور ۲۴۹.۹۹ دلار قیمت دارد. 

از سوی دیگر گوشی پولاروید Snap، در سه نسخه با اندازه نمایشگرهای ۵، ۵.۵ و ۶ اینچی به بازار عرضه می‌شود که رزولوشن هر سه نسخه ۷۲۰ در ۱۲۸۰ است. هر سه نسخه مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای با ۲ گیگابایت رم هستند و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی دارند. پولاروید ترکیب دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو را برای این مدل در نظر گرفته است. همچنین پولاروید برای داشتن تصاویر سلفی بهتر فلاشی را هم در کنار دوربین جلوی مدل اسنپ تعبیه کرده است. قیمت این مدل بر اساس اندازه نمایشگرهای متفاوتی که دارد بین ۱۲۹.۹۹ تا ۱۷۹.۹۹ دلار متغیر است. 

هر سه نسخه پولاروید اسنپ از ماه جدید میلادی در دسترس عموم خواهند بود ولی پولاروید پاور از بهار به بازار عرضه می‌شود. پولاروید اطلاعات بیشتر در رابطه با این گوشی‌ها را به روزهای نزدیک عرضه آن‌ها موکول کرده است. 

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات