فبلت میت 8 هواوی به صورت جهانی عرضه خواهد شد

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
هواوی گوشی میت ۸ خود را با معرفی در نمایشگاه CES 2016 به صورت جهانی نیز عرضه کرد. این فبلت ۶ اینچی مجهز به آخرین پردازنده‌ی کرین هواوی نیز شده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

گوشی میت ۸ که در هفته‌های گذشته در چین معرفی شد حالا با معرفی دوباره در نمایشگاه CES وارد بازارهای جهانی نیز خواهد شد.

این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶ اینچی فول اچ‌دی است که با شیشه‌ی 2.5D پوشش داده شده و ۸۳ درصد پنل جلوی گوشی را تشکیل می‌دهد. به علاوه میت ۸ از آخرین نسل از پردازنده‌های هواوی یعنی کرین ۹۵۰ برخوردار است. پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای که دارای پردازنده‌ی جانبی با نام i5 است و به طور اختصاصی برای اعمالی در نظر گرفته شده که گوشی در حالت استندبای انجام می‌دهد.

میت 8

از دیگر مشخصات میت ۸ می‌توان به دوربین ۱۶ مگاپیکسل و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت اشاره کرد. به علاوه سیستم‌عامل پیش‌فرض میت ۸ اندروید ۶ خواهد بود و در چهار رنگ طلایی، نقره‌ای، خاکستری و قهوه‌ای روانه‌ی بازار خواهد شد.

دوربین میت ۸ مجهز به حسگر IMX 298 شانزده مگاپیکسلی سونی با لرزشگیر اپتیکال و دیافراگم f/2.0 شده و دوربین ثانویه‌ی آن نیز ۸ مگاپیکسل است. همچنین این گوشی از دو سیم کارت در ابعاد نانو پشتیبانی می‌کند.

میت 8

به علاوه میت ۸ هواوی در دو نسخه عرضه خواهد شد که یکی ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دیگری رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد.

نسخه‌ی دارای ۳ گیگابایت رم میت ۸ با قیمت ۴۷۰ دلار و نسخه‌ی دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز ۵۸۰ دلار قیمت خواهند داشت. به علاوه نسخه‌ای از میت ۸ با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۶۹۰ دلار به فرو ش خواهد رسید.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات