تماشا کنید: گوشی ویندوزی NuAns Neo در CES2016 معرفی شد؛ پردازنده‌ی اسنپدراگون 617 و قابلیت کانتینیوم

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
مطالعه 3 دقیقه
هنوز به طور رسمی نمایشگاه CES 2016 آغاز به کار نکرده، بسیاری از کمپانی‌های کوچک و بزرگ از محصولات خود رونمایی کرده‌اند. شرکت ژاپنی Nuans نیز امروز گوشی ویندوزی Neo را معرفی کرد که مشخصات فنی جالبی دارد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

بعد از انتشار ویندوز ۱۰ و نسخه‌های پیش‌نمایش فنی ویندوز ۱۰ موبایل، بسیاری از کمپانی‌ها تلاش کرده‌اند محصولات خود را مبتنی بر این سیستم عامل تولید کننده‌اند. در جریان نمایشگاه CES 2016 از انواع لپ‌تاپ‌های مجهز به ویندوز ۱۰ گرفته تا تبلت‌ها و گوشی‌های مجهز به این سیستم عامل را شاهد هستیم. امروز شرکت ناشناخته‌ی NuAns نیز از گوشی ویندوز خود به نام نئو رونمایی کرده است.

گوشی نئو را باید در بین محصولات میان‌رده جای داد. البته با توجه به اینکه این گوشی از ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند، می‌توان امیدوار عملکرد دستگاه در سطح قابل قبولی قرار دارد. این گوشی از قابلیت کانتینیوم ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند که به کمک آن می‌توانید با اتصال دستگاه به داک مخصوص، محتوای گوشی را روی نمایشگر بزرگتر در اختیار داشته باشید.

گوشی ۱۵۰ گرمی نئو به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷ با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز و هسته‌های پردازشی Cortex A53، رم ۲ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه‌‌ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی، نمایشگر ۵ اینچ با رزولوشن اچ‌دی و روکش ضد اثر انگشت، دوربین ۱۳ مگاپیکسل با لنز ۲۸ میلی‌متری در پشت دستگاه، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل با لنز ۲۴ میلی‌متر، پورت یو‌اس‌بی نوع سی با پشتیبانی از فناوری Quick Charge 2.0، باتری ۳۳۵۰ میلی آمپر ساعت و سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل مجهز شده و از تمامی شبکه‌های ارتباطی از جمله اینترنت ۴ جی پشتیبانی می‌کند.

neo3 973e9
neo1 33f81

شرکت سازنده‌ی گوشی نئو، تنها به فکر سخت‌افزار داخلی محصول خود نبوده و تلاش کرده در بخش طراحی ظاهری نیز نوآوری‌هایی به خرج دهد. این گوشی قابلیت سفارشی‌سازی خوبی دارد. نکته‌ی قابل توجه این است که شما می‌توانید انواع کاور پشت با قابلیت تعویض استفاده کنید. این کاورها از جنس‌های متفاوت تهیه شده و رنگ‌‌بندی و طراحی آنها زیبایی خاصی به گوشی شما می‌‌بخشد. ضمن اینکه فضایی در نظر گرفته شده که بتوانید از دو کارت بدون تماس برای انتقال سریع یا پرداخت‌های بدون نیاز به تماس (مانند تراشه‌ی NFC) استفاده کنید.

neo2 2cd0d
nunans3 1 32caa

کمپانی ژاپنی NuAns قرار است گوشی نئو را تنها در کشور خودش عرضه کند و گفته می‌شود این گوشی قیمت نسبتا بالایی خواهد داشت. در ویدیوی زیر می‌توانید این گوشی را مشاهده کنید:

لینک دانلود

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات