گوشی‌های سری K ال‌جی مجهز به تکنولوژی‌های پیشرفته دوربین در CES 2016 به نمایش در می‌آید

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
مطالعه 3 دقیقه
قرار است عصر امروز کنفرانس خبری ال‌جی در نمایشگاه CES 2016 برگزار شود. این غول کره‌ای قصد دارد در جریان این نمایشگاه به‌طور رسمی از دو گوشی جدید سری K رونمایی کند.
تبلیغات

ا‌ل‌جی سال ۲۰۱۵ با گوشی‌هایی چون G4 و V10 یک بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. حالا خبر می‌رسد این شرکت کره‌ای خط تولید جدیدی از گوشی‌های هوشمند را به سبد محصولات خود اضافه کرده است. گفته می‌شود ال‌جی در کنفرانس خبری امروز خود در جریان نمایشگاه CES 2016 به‌طور رسمی از دو گوشی K10 و K7 رونمایی خواهد کرد. گوشی‌های سری K جایگزین گوشی‌های سری L خواهند شد که مهم‌ترین مشخصه‌ی آن‌ها سبک طراحی جدید با بهره‌گیری از شیشه خمیده‌ی 2.5D جدید ال‌جی است.

همچنین ال‌جی اعلام کرده گوشی‌های سری K با تمرکز بر خلق و تماشای محتوای مالتی‌مدیا، تولید و عرضه خواهند شد. برای مثال برخی از مدل‌ها مانند K10 به دوربین ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل مجهز شده‌اند. ال‌جی مدعی شده دوربین‌های به کار رفته در گوشی‌های سری K، پیشرفته‌ترین دوربین‌هایی است که در این گروه از گوشی‌های هوشمند به کار رفته است.

برخی از قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد ال‌جی مانند Gesture Shot و Gesture Shot Interval نیز در این گوشی‌ها دیده می‌شود. به کمک ویژگی اول وقتی کف دست خود را جلوی نمایشگر نه دارید، می‌توانید عکس بگیرید. در حالت دوم اگر دو بار کف دست خود را به صفحه نزدیک کنید امکان ثبت سریع ۴ شات پشت سر هم وجود دارد. کاور پشتی هر دو گوشی کا ۱۰ و کا ۷ ال‌جی از الگوی‌ مواج گونه بهره می‌برد تا امکان سر خوردن گوشی از دست کاربر به حداقل برسد.

k10 3f363

ال‌جی کا‌ ۱۰ به یک نمایشگر ۵.۳ اینچی با رزولوشن HD مجهز شده که در دو نسخه‌ی ۳ جی و ۴ جی به فروش خواهد رسید. مدل ۳ جی از یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز و نسخه‌ی 4G از یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۲ یا ۱.۳ گیگاهرتز بهره خواهد برد. همچنین این گوشی در سه مدل مختلف با رم ۱، ۱.۵ و ۲ گیگابایت تولید می‌‌شود. برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی مدل‌های مختلف کا ۱۰، از ۸ و ۱۶ گیگابایت فضای داخلی استفاده شده است. مدل 4G به یک سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل یا دوربین ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل مجهز شده است. ال‌جی برای مدل 3G از یک دوربین ۸ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل استفاده کرده است.

باتری این گوشی ۸.۸ میلی متری یک نمونه‌ی ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و در رنگ‌های سفید، آبی کبود و طلایی به فروش می‌رسد.

k7 29de8

اما گوشی کا ۷ ال‌جی به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ مجهز شده که نسخه‌ی 4G از یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای ۱.۱ گیگاهرتز و مدل 3G از یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی بهره می‌‌برد. این گوشی هم در دو مدل مختلف با رم ۱.۵ و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایت یا رم ۱ و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۸ گیگابایت عرضه می‌شود. دوربین جلوی دستگاه ۸ یا ۵ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل خواهد بود. وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی کا ۷ ال‌جی بر عهده‌ی یک باتری ۲۱۲۵ میلی‌آمپر ساعت است. نسخه‌ی 4G در رنگ‌های تیتانیومی، سفید و سیاه و نسخه‌ی 3G در رنگ‌های طلایی، سفید و سیاه وارد بازار می‌شود. ضخامت مدل 4G برابر ۸.۹ و ضخامت مدل ۳ جی ۹.۰۵ میلی‌متر است.

قرار است عصر امروز هر دو گوشی در جریان نمایشگاه CES 2016 به‌طور رسمی معرفی شوند و انتظار داریم ال‌جی زمان عرضه و قیمت آن‌ها را نیز اعلام کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات