آرکاس سری‌های Power و Cobalt را برای گوشی‌های هوشمند خود معرفی کرد

دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
آرکاس امروز در نمایشگاه CES، دو سری جدید را برای گوشی‌های هوشمند خود معرفی کرد. در سری Power بر روی طول عمر بالای باتری و در گوشی‌های سری Cobalt بر روی رنگ‌بندی متنوع تمرکز شده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

آرکاس کمپانی نام آشنای فرانسوی در نمایشگاه CES امسال نیز حضور یافته و محصولات جدید خود را به نمایش در آورده است. این کمپانی امروز دو سری جدید را با عنوان‌های Cobalt و Power برای گوشی‌های هوشمند خود معرفی کرده است.

گوشی Archos 40 Power

گوشی Archos 40 Power به صفحه‌نمایش ۴ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و پردازنده‌ی Spreadtrum SC7731C مجهز شده است که دارای ۴ هسته‌ی مبتنی بر معماری Cortex-A7 با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز و ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم است. این گوشی‌ پایین‌رده دارای ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم بوده و از درگاه microSD پشتیبانی می‌کند.

این گوشی دارای دوربین ۵ مگاپیکسل با فلاش LED در پشت و دوربین ۲ مگاپیکسل در جلو است. Archos 40 Power از شبکه‌ی 2G و 3G پشتیبانی می‌کند و شبکه‌ی وای فای آن نیز دارای استاندارد 802.11 b/g/n است.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به اندروید ۵.۱ و باتری ۱۹۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. با توجه به مشخصات سخت‌افزاری رده پایین این گوشی، انتظار قیمت بالایی از آن نمی‌رود و آرکاس نیز قیمت ۵۰ یورو را برای آن در نظر گرفته است.

گوشی Archos 50 Power نیز از صفحه‌نمایش ۵ اینچ با پردازنده‌ی Mediatek MT6735، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. این گوشی برخلاف Archos 40 از شبکه‌ی 4G پشتیبانی می‌کند و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد.

اما آرکاس برای این گوشی یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته و قیمت آن را نیز ۱۲۹ یورو تعیین کرده است.

Archos 50 Cobalt

گوشی دیگری که آرکاس به نمایشگاه CES 2016 آورده، آرکاس ۵۰ کوبالت است. این گوشی در رنگ‌های متنوع و با قیمت ۹۹ یورو عرضه می‌شود. گوشی 50 Cobalt دارای صفحه‌نمایش ۵ اینچ با رزولوشن 720p است و از اتصال 4G پشتیبانی می‌کند. این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسل در پشت به همراه فلاش LED دارد و باتری آن نیز  ۲٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

archos 50cobalt c2701

گوشی بعدی Archos 55 Cobalt+ است که از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن HD، پردازنده‌ی Mediatek 6535 و حافظه‌ی رم ۲ گیگابایت برخوردار است.

این گوشی از دوربین ۱۳ مگاپیکسل در پشت، دوربین جلوی ۲ مگاپیکسل و باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و قیمت آن ۱۴۹ یورو است.

گوشی‌های جدید آرکاس در ماه آوریل روانه‌ی بازار می‌شوند.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات