ساتیا نادلا وضعیت بازار گوشی‌های هوشمند مایکروسافت را ناپایدار خواند

شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در آخرین مصاحبه‌ی خود به این موضوع اشاره کرده که بازار گوشی‌های هوشمند ردموندی‌ها دارای وضعیت ناپایداری است. با زومیت همراه باشید تا با آخرین نقطه نظرات نادلا در مورد گوشی‌های هوشمند آشنا شویم.
تبلیغات

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در آخرین اظهار نظرش بازار گوشی‌های هوشمند برای مایکروسافت را دارای وضعیت ناپایدار خواند. ساتیا نادلا به این موضوع اشاره کرده که هدف این کمپانی ایجاد وضعیتی است که در آن اهمیت گوشی‌ها و گجت‌های هوشمند در برابر سرویس‌های ارائه شده برای آن گجت، کمتر به نظر برسد.

وی در مورد ارزیابی عملکرد مایکروسافت و موفقیت یا عدم موفقیت این کمپانی چنین اظهار نظر کرده است:

اگر از خود در مورد سهم هر یک از محصولاتمان در بازار پرسیده و موفقیت خودمان را درصدی از بازار که در مورد هولولنز، ایکس باکس یا پی‌سی در اختیار داریم، بسنجیم، اشتباه کرده و به بیان بهتر موفقیت خودمان را به روش بسیار نامناسبی سنجیده‌ایم. در صورتی که نگاه خود را تغییر دهیم و به محصولاتمان همچون گره‌هایی در شبکه بیاندیشیم، می‌توانیم دید بهتری داشته باشیم. بعضا کاربران از تمام محصولاتی که روانه‌ی بازار کرده‌ایم استفاده می‌کنند و در برخی موارد نیز تنها تعدادی از محصولات ما را مورد استفاده قرار داده و به سراغ گجت‌های دیگری از سایر پلتفرم‌ها نیز می‌روند. هدف ما این است تا تجربه‌ی کاربران در تمام گجت‌ها را کامل کنیم.

آخرین گزارش منتشر شده توسط گارتنر در مورد میزان سهم ویندوزفون مایکروسافت به این نکته اشاره کرده که سهم این پلتفرم به کمتر از ۱.۷ درصد رسیده که در مقایسه با فصل سوم ۲۰۱۴ نشان از کاهش ۵۰ درصدی دارد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات