ویدیویی منتسب به پنل جلوی گلکسی نوت 9 فاش شد

چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پنل جلوی گلکسی نوت ۹، پرچم‌دار نیمه‌دوم سال جاری سامسونگ در یک ویدیو به نمایش گذاشته شد که نشان‌دهنده صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی دستگاه است.
تبلیغات

زمان زیادی تا رونمایی از گلکسی نوت ۹ باقی مانده است، اما مشخصات سخت‌افزاری دستگاه در چند هفته گذشته به‌صورت کامل منتشر شد و شاهد نتایج دو نسخه اسنپدراگون و اکسینوس آن در بنچمارک بودیم. شایعه‌های مربوط به این پرچم‌دار سامسونگ وارد مرحله بعدی شده و اکنون تصاویری از پنل جلوی گلکسی نوت ۹ منتشر شده است. با توجه به تصاویر فاش شده، به‌صورت کامل متوجه می‌شویم که ازنظر طراحی در پنل جلوی دستگاه، شاهد شباهت‌های بسیار زیادی نسبت به گلکسی اس ۹ یا گلکسی اس ۹ پلاس هستیم.

در لبه‌های پنل صفحه‌نمایش بازهم حاشیه به حداقل ممکن رسیده و سامسونگ سیاست صفحه‌نمایش خود را ادامه داده است. از این بابت که این شرکت، سبک طراحی خود را همانند دیگر شرکت‌های صنعت موبایل عوض نکرده و به سراغ بریدگی نرفته است، خرسندیم و به نظر می‌رسد گلکسی نوت ۹ بتواند میعادگاه فناوری‌های جدیدی برای سامسونگ باشد.

صفحه‌نمایش روی گلکسی نوت ۹ برابر با ۶.۴ اینچ خواهد بود اما بر اساس گزارش‌های مختلف ابعاد کلی دستگاه ۲ میلی‌متر کاهش پیدا می‌کند و این به لطف کاهش حاشیه‌های کناری دستگاه است. دوربین جلو و سنسورهای گلکسی اس ۹ برای گلکسی نوت ۹ هم تکرار خواهد شد تا این موارد جای هیجان نداشته باشد. با توجه به این که اخبار ضدونقیض در این رابطه بسیار زیاد منتشرشده، اما امیدواریم ادغام سنسور اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش به‌صورت گسترده برای نوت ۹ اجرایی شود.

افزایش ظرفیت باتری، ارتقای عملکرد S Pen و احتمال رونمایی از نسخه دوم دستیار صوتی سامسونگ Bixby 2.0 دیگر ارمغان‌های گلکسی نوت ۹ به شمار می‌آید. شما منتظر چه قابلیتی روی این دستگاه هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات