جشنواره ال‌جی برگزار می‌شود؛ ۱۰ دستگاه V10 رایگان برای ۱۰ نفر

سه‌شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ‌ال‌جی که به تازگی گوشی V10 را به بازار ایران عرضه کرده، پنجشنبه هفته‌ی جاری قصد دارد به طرفداران محصولات موبایل خود گوشی هوشمند V10 و جوایز ارزنده دیگر هدیه دهد.
تبلیغات

اولین گوشی هوشمند سری V به منظور ایجاد تجربه‌ی چندرسانه‌ای برای مشتریان علاقه‌مند به شبکه‌های اجتماعی امروزی طراحی شده است. V10 قابلیت‌هایی نظیر نمایشگر دوم، دو دوربین جلو و حالت دستی یا Manual برای ویدئو دارد که تولید محتوای چندرسانه‌ای را تا جایی که امکان دارد راحت می‌کند.

ال‌جی از طرفداران V10 دعوت می‌کند تا روز پنجشنبه دهم دی ماه ۹۴ از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعدازظهر به فروشگاه ال‌جی در طبقه همکف بازار چارسو مراجعه کنند و کارت شرکت در قرعه‌کشی را دریافت کنند. لازم است بدانید که کارت‌های قرعه‌کشی محدود است. قرعه‌کشی در همان روز و رأس ساعت ۵ بعدازظهر در حضور شرکت‌کنندگان انجام خواهد شد.

جوایزی که برای علاقه‌مندان V10 در نظر گرفته شده به شرح زیر است:

  • ۱۰ دستگاه گوشی ال‌جی V10 برای ۱۰ نفر به صورت رایگان
  •  ۲۰۰ عدد کارت حافظه میکرو اس دی باظرفیت ۲۰۰ گیگا‌بایت به ارزش بیش از ۴ میلیون ریال به صورت رایگان برای ۲۰۰ نفر در ازای خرید گوشی ال‌جی V10 از فروشگاه ال‌جی واقع در بازار چارسو
  •  یک عدد کارت حافظه میکرو اس دی با ظرفیت ۳۲ گیگابایت به سایر طرفداران در ازای خرید گوشی ال‌جی V10 از فروشگاه ال‌جی واقع در بازار چارسو

به یاد داشته باشید مهلت خرید با در دست داشتن کارت قرعه‌کشی از تاریخ ۱۰ تا ۱۷ دی ماه خواهد بود و برای دریافت جایزه ارائه کارت ملی الزامی است.

علاقه‌مندان می‌توانند از این گوشی هوشمند در فروشگاه ال‌جی در بازار چارسو واقع در تهران، خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، ضلع جنوب شرقی دیدن کرده و در قرعه‌کشی بزرگ V10 شرکت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات