تصویر جدیدی از لنوو زد 5 بدون حاشیه رؤیت شد

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر جدیدی از لنوو زد ۵ طراحی بدون حاشیه آن را به‌خوبی نشان می‌دهد.
تبلیغات

چانگ چنگ، معاون مدیرعامل شرکت لنوو و مدیر عامل سابق شرکت ZUK، تصویر جدیدی از لنوو زد ۵ (Lenovo Z5) منتشر کرد. این سومین تصویری است که از این محصول شرکت لنوو در هفته جاری رؤیت می‌شود. تصویر قبلی مربوط به گوشه سمت چپ بالای این گوشی هوشمند بود و اکنون در تصویر جدید گوشه سمت چپ پایین گوشی نمایش داده شده است.

لنوو زد ۵

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید،‌ نسبت صفحه‌نمایش به بدنه لنوو زد ۵ برابر ۹۵٪ است. بی‌شک این حاشیه باریک می‌تواند جزو یکی از ویژگی‌های خیلی خوب این گوشی هوشمند باشد. بر اساس پستی که چانگ چنگ در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده،‌ لنوو زد ۵ با صفحه نمایش فوق‌العاده خوب و خیره‌کننده‌ای رونمایی خواهد شد و به همین دلیل شرکت تولیدکننده تنها قسمتی از صفحه‌نمایش را در تصاویر بدین شکل و به‌صورت ناقص نشان می‌دهد. 

چانگ چنگ در نظر دارد برای برخی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو تسهیلاتی در نظر بگیرد و به‌صورت افتخاری آن‌ها را به رویداد بزرگ رونمایی از لنوو زد ۵ که قرار است ۱۴ ماه ژوئن برگزار شود،‌ دعوت کند. هنوز مشخص نیست کدام‌ یک از کاربران این شبکه‌ اجتماعی شانس شرکت در این مراسم دارند. به‌علاوه،‌ مشخصات و طراحی این گوشی هوشمند هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و امیدواریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات