تصویر رندر موتو زد 3 پلی احتمال ادغام سنسور اثر انگشت با دکمه پاور را تقویت می‌کند

یک‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین تصاویر منتشرشده از موتو زد ۳ پلی موتورولا احتمال ادغام سنسور اثر انگشت با کلید پاور در لبه‌ی این گوشی را مطرح می‌کند.
تبلیغات

در ماه‌های گذشته اطلاعات زیادی از موتو زد ۳ پلی (Moto Z3 Play) از طریق منابع مختلفی همانند FCC فاش شده است. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، موتو زد ۳ پلی بسیار شبیه به برادران قدیمی خود در سری موتو زد است و به‌نوعی از یک زبان طراحی مشترک بهره می‌برد. موتو زد ۳ پلی دارای یک نمایشگر با نسبت تصویر ۱۸:۹ است. این گوشی هوشمند مانند بسیاری دیگر از تلفن‌های ساخت موتورلا (لنوو) دارای دکمه فیزیکی هوم نیست. سنسور اثر انگشت در بدنه سمت راست مشاهده می‌شود که به احتمال زیاد با دکمه پاور ادغام شده است.

نکته عجیب در رندر منتشرشده، وجود یک دکمه تکی در بدنه سمت چپ است که احتمال اختصاص دکمه‌ای مخصوص دستیار صوتی (احتمالا گوگل اسیستنت) را افزایش می‌دهد. شاید هم دکمه سمت چپ مربوط به دکمه پاور باشد.

گوشی جدید لنوو (صاحب امتیاز موتورولا) از سه میکروفون بهره می‌برد. دو میکروفون در پنل جلویی و یک میکروفون در پشت گوشی تعبیه شده است. این موضوع نشان می‌دهد که در موتو زد ۳ پلی روی قابلیت‌های مختلف ضبط صدا حساب ویژه‌ای باز شده است. به نظر می‌رسد که پشت گوشی از شیشه ساخته شده باشد و خوشبختانه بخش جذاب گوشی‌های سری موتو زد یعنی موتو ماد نیز در آن مشاهده می‌شود. متأسفانه خبری از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون نیست و برای گوش دادن به موسیقی از طریق هدفون باسیم باید به تبدیل یا استفاده مستقیم از پورت USB Type C قناعت کنید.

براساس آخرین اطلاعات، Moto Z3 Play دارای برچسب قیمتی ۴۵۰ دلار خواهد بود. باید صبر کنیم تا جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات