آنر 7 پلاس هواوی تاییدیه‌ آژانس TENAA را دریافت کرد

یک‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
گوشی جدیدی با نام KIW-AL20 ساخت هواوی تاییدیه‌های لازم را از آژانس TENAA دریافت کرده است. به نظر می‌رسد این گوشی نسخه‌ی قوی‌تر گوشی آنر ۷ است که به تازگی معرفی شده بود. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

گوشی KIW-AL20 ساخت هواوی تست‌های آژانس رگولاتوری چین، TENAA را دریافت کرده است. ظاهرا این گوشی نسخه‌ی بزرگ‌تر گوشی آنر ۷ خواهد بود.

بنابر اطلاعات فاش شده توسط TENAA، این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچ فول اچ‌دی و پردازنده‌ی کرین ۹۵۰ خواهد بود که آخرین نسل از پردازنده‌های ساخت هواوی بوده و در جدیدترین فبلت این شرکت یعنی میت ۸ نیز به کار رفته است. همچنین این گوشی دارای سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است که این حافظه را با استفاده از میکرو اس‌دی‌ها می‌توان تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر افزایش داد.

دوربین اصلی گوشی جدید هواوی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین ثانویه‌ی آن ۵ مگاپیکسل خواهد بود. این گوشی فلزی ۸.۱۵ میلی‌متر ضخامت و ۱۵۸ گرم وزن دارد و در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و طلایی عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد این مشخصات و تصاویر مربوط به گوشی آنر ۷ پلاس هواوی است اما در حال حاضر نمی‌توان صحت این اطلاعات را تایید کرد و باید منتظر روزهای آینده و معرفی رسمی این گوشی بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات