هواوی گوشی D8 را با تراشه‌ی Kirin 960 و حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی سال آینده معرفی می‌کند

شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی در سال جاری میلادی موفق شد از مرز عرضه‌ی بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند عبور کند. حال گزارشی منتشر شده که حکایت از افزایش گوشی‌های هوشمند پرچمدار عرضه شده توسط این کمپانی در سال آینده‌ی میلادی دارد.
تبلیغات

گزارشی به نقل از هی گانگ، مدیر بخش تولید گوشی‌های هوشمند کمپانی هواوی منتشر شده که خبر از افزایش عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند پرچمدار این کمپانی در سال ۲۰۱۶ می‌دهد. شاید یکی از دلایلی که باعث شده تا شایعات در این خصوص مطرح شود، احتمال عرضه‌ی گوشی‌هوشمندی چون D8 توسط این کمپانی چینی است. شایعات در خصوص معرفی این گوشی هوشمند از جانب هواوی در ماه نوامبر سال جاری منتشر شد. بسیاری از گمانه‌ها حکایت از این داشت که D8 در سال ۲۰۱۵ میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد، اما معرفی Mate 8 احتمالات در خصوص عرضه‌ی این محصول در سال آینده‌ی میلادی را بیش از پیش قوت بخشیده است.

براساس گزارشی که در رسانه‌های چینی منتشر شده، هواوی گوشی هوشمند خود را که D8 نام دارد با استفاده از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با محافظ یاقوت کریستال روانه‌ی بازار خواهد کرد. این صفحه‌ی نمایش رزولوشنی برابر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را خواهد داشت. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با استفاده از تراشه‌ی Kirin 960 که البته هنوز معرفی نشده، همراه شود. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی نیز اشاره کرد.

براساس گزارش منتشر شده هواوی در نظر دارد تا گوشی‌های هوشمند رده بالای سامسونگ را پشت سر بگذارد. احتمالا D8  با قیمتی در محدوده‌ی ۷۷۵ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات