تیزر رسمی ال‌ جی برای جی 7 تین کیو منتشر شد

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی با انتشار یک تیزر رسمی، به تبلیغ پیرامون قابلیت‌های جدید پرچم‌دار جدید خود موسوم به جی ۷ تین‌کیو پرداخته است، این مدل اواخر هفته‌ی آینده معرفی خواهد شد.
تبلیغات

ال‌جی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت به‌صورت رسمی از گوشی پرچم‌دار G7 ThinQ رونمایی خواهد کرد و اکنون زمان مناسبی برای این سازنده‌ی کُره‌ای است تا کمپین تبلیغاتی برای پرچم‌دار جدید خود را آغاز کند. به همین جهت، ال‌جی تیزر ویدیویی جدیدی را منتشر کرده است که قلب علاقه‌مندان به گروه کُره‌ای BTS را تسخیر می‌کند؛ البته در این تیزر خبری از نمونه‌ی واقعی جانشین ال‌جی جی ۶ نیست. 

باید اشاره کرد که در پرچم‌دار آینده‌ی کُره‌ای‌ها، خبری از حاشیه‌ی بالای نمایشگر نیست و اکنون با یک بریدگی نسبتاً کوچک سروکار خواهیم داشت که محل قرارگیری دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب است؛ تصویری که پیش‌تر از تنظیمات نمایشگر جی 7 تین‌کیو به‌دست آمده بود، تأیید می‌کند ال‌جی فضای اضافی اطراف صفحه‌نمایش را به عنوان یک نمایشگر ثانویه تلقی می‌کند و در صورتی‌که به این طراحی علاقه نداشته باشید، امکان مخفی‌کردن فضای اطراف بریدگی وجود دارد.

در رابطه با تیزر رسمی که اخیراً منتشر شده است، ادعا می‌شود که اعضای گروه BTS از قابلیت‌های پرچم‌دار جدید ال‌جی نام می‌برند؛ البته از آنجایی‌که ویدیوی منتشر شده به زبان کُره‌ای است، تشخیص قابلیت‌ها کار چندان ساده‌ای نخواهد بود. 

ال جی جی 7

شمارش معکوس برای معرفی جی 7 آغاز شده است.

یکی از دیگر قابلیت‌هایی که برای جی ۷ درنظر گرفته شده، AI Cam نامیده می‌شود که تشخیص صحنه‌های عکاسی با هوش مصنوعی و اعمال تغییرات خودکار در تنظیمات دوربین برای بهبود کیفیت عکس‌ها را ممکن می‌کند. همین موضوع باعث شده است تا به انتهای نام تجاری جانشین جی ۶ پسوند ThinQ اضافه شود. خاطرنشان می‌کنیم که پس از ورود وی ۳۰ به بازار، ال‌جی در اوایل سال ۲۰۱۸ از نسخه‌ی دیگر این فبلت با نام V30s ThinQ رونمایی کرد که قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. جی ۷ از دوربینی دوگانه با چینش عمودی بهره می‌برد و حسگر اثر انگشت نیز در پایین این دوربین قرار دارد. برخلاف وی ۳۰، پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها از نمایشگر POLED بهره نمی‌برد و ال‌جی در آن از پنل LCD با ساب‌پیکسل‌های سفید استفاده کرده است؛ از این رو روشنایی نمایشگر بسیار بالا خواهد بود، این پنل، ۶.۱ اینچی بوده و رزولوشن آن QHD+ است.

جی ۷ اولین گوشی‌هوشمندی خواهد بود که از دکمه‌ای اختصاصی برای فعال‌سازی دستیار صوتی گوگل اسیستنت بهره می‌گیرد؛ این کلید فیزیکی در لبه‌ی سمت چپ گوشی جای گرفته است؛ البته ادعا می‌شود کلید فیزیکی مذکور قابل شخصی‌سازی نخواهد بود. همچنین تصاویر به‌دست آمده، حاکی از آن است که دکمه‌ی پاور با حسگر اثر انگشت گوشی ادغام نشده است و می‌توانید در لبه‌ی سمت راست گوشی، کلید فیزیکی مجزایی را به همین منظور پیدا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات