ال جی در ۴۵ روز بیش از ۴۵۰٫۰۰۰ گوشی هوشمند V10 در آمریکا به فروش رسانده است

پنج‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی گوشی هوشمند V10 را به عنوان یک محصول پرچمدار معرفی کرد. کره‌ای‌ها اعلام کرده‌اند که در ۴۵ روز اول فروش این گوشی هوشمند در بازار آمریکا، بیش از ۴۵۰٫۰۰۰ دستگاه V10 به فروش رسانده‌اند. این آمار را باید به نوعی موفقیت ال‌جی در بازاریابی و فروش این محصول خواند.
تبلیغات

ال‌جی یک و نیم ماه پیش V10 را در آمریکا روانه‌ی بازار کرد. این کمپانی کره‌ای برای معرفی گوشی هوشمند جدید خود در این بازار مهم یک یا دو آگهی ویدیویی را نیز منتشر کرد. حال به نظر می‌رسد تمام تلاش کره‌ای‌ها نتیجه داده؛ چراکه براساس آمارهای منتشر شده ال‌جی موفق شده تا یک و نیم ماه اول عرضه‌ی این گوشی هوشمند بیش از ۴۵۰٫۰۰۰ دستگاه از گوشی هوشمند خود را به فروش برساند. ال‌جی اعلام کرده که وی ۱۰ در میان مشتریان جوان خود بسیار محبوب شده؛ چراکه بیش از ۳۷ درصد از خریداران این گوشی هوشمند بین ۲۵ تا ۳۴ سال سن دارند. ال‌جی امیدوار است تا این روند ادامه دار بوده و تا سال آینده نیز به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

ال‌جی گوشی هوشمند جدید خود را در ماه اکتبر (مهرماه) معرفی کرد. این محصول از نوامبر به بازار عرضه شده است. همانطور که اشاره کردیم در ۴۵ روز اول عرضه بیش از ۴۵۰٫۰۰۰ دستگاه از این گوشی هوشمند به فروش رفته که میانگین ۱۰٫۰۰۰ دستگاه در روز را برای ال‌جی رقم زده است. ال‌جی فروش بسیار خوبی را با وی ۱۰ تجربه کرده؛ بطوریکه آمارهای فروش ال جی در مقایسه با جی ۳ و جی ۴ بسیار بهتر است. به احتمال زیاد ال‌جی در آینده‌ی نزدیک گوشی هوشمند پرچمدار خود را در بازارهای دیگر نظیر آمریکای شمالی، اروپا، آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه عرضه خواهد کرد.

وی ۱۰ از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ و یک صفحه‌ی نمایش ۲.۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۴۰ در ۱۶۰ پیکسل بهره می‌برد. ویژگی منحصر به فرد این گوشی هوشمند بهره گیری از دو صفحه‌ی نمایش است. همچنین باید به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۸، ۴ گیگابایت حافظه‌‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. همچنین وی ۱۰ ال‌جی از وجود سه سنسور بهره می‌برد که اصلی‌ترین سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است. ضمنا باید به باتری ۳٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن نیز اشاره کرد. این گوشی هوشمند هنوز اندروید ۶ مارشمالو را دریافت نکرده و خریداران از اندروید ۵.۱.۱ آبنبات چوبی روی این گوشی بهره می‌برند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات