مشخصات و تصویر گوشی جی 5 ال‌جی فاش شد: بدنه‌ی فلزی و بهره‌گیری از دوربین دوگانه

چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار حالا شاهد انتشار تصاویری از پرچمدار بعدی ال‌جی یعنی گوشی جی ۵ هستیم. به نظر می‌رسد فردی نسخه‌ی آزمایشی از این گوشی را در دست داشته و برخی اطلاعات و تصویری از دوربین آن را نیز منتشر کرده است که نشان از بهره‌گیری ال‌جی از دوربینی دوگانه دارد.
تبلیغات

فردی در شبکه‌ی اجتماعی ردیت با اننشار تصویری از گوشی جی ۵ ال‌جی برخی مشخصات آن گوشی را نیز فاش کرده است که در ادامه به مرور برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • گوشی دارای بدنه‌ی فلزی خواهد بود. همان طور که در تصاویر نیز مشخص است، می‌توان فلز را در بدنه‌ی جی ۵ مشاهده کرد. این فرد مدعی شده است که جی ۵ باتری قابل تعویض نداشته و گوشه‌های بدنه‌ی گوشی نیز گرد هستند. به علاوه جی ۵ ال‌جی دارای شیار افزایش حافظه داخلی از طریق میکرو اس‌دی نیز هست.
  • همچنین به نظر می‌رسد ال‌جی جی ۵ مجهز به صفحه نمایش ۵.۳ اینچی خواهد شد. البته سایر شایعات خبر از صفحه نمایش ۵.۵ یا ۵.۶ اینچ برای این گوشی می‌دادند.
  • به علاوه جی ۵ دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و ۳ گیگابایت رم خواهد بود. این مورد یکی از موضوعاتی است که بیشترین بار در شایعات به آن اشاره شده است و با توجه به اینکه پرچمدار ال‌جی در سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد انتظار استفاده از پردازنده‌ای غیر ار اسنپدارگون ۸۲۰ نیز نمی‌رود.
  • به علاوه این گوشی دارای دوربین دو گانه نیز خواهد بود که ترکیبی از حسگرهای ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی است. همچنین این دوربین دارای فوکوس لیزری و نیز حسگر طیف رنگ خواهد بود. فرد فاش کننده‌ی اطلاعات به حسگر ضربان سنج قلب نیز اشاره داشته است که البته باید دید که ال‌جی چگونه این حسگرها را در یک ماژول جا خواهد داد.
  • همچنین در جی ۵ شاهد دوربین خودعکس (سلفی) ۸ مگاپیکسلی نیز خواهیم بود. البته فرد فاش کننده در مورد اسکنر عنبیه‌ی چشم سخنی به میان نیاورده است اما با این حال همانند وی ۱۰ ال‌جی در دکمه‌ی پاور شاهد حضور حسگر اثر انگشت خواهیم بود.
  • رابط کاربری جدید ال‌جی اپ دراور نخواهد داشت.
  • به علاوه به ویژگی‌هایی مانند حسگر مادون قرمز، اسپیکر در پشت گوشی، پورت USB نوع سی و نیز حسگر فشار اشاره شده است.
tmp 19472 img 20151222 15215781632337 5e734

این فرد اطلاعات بسیاری را در مورد پرچمدار جی ۵ ال‌جی فاش کرده است که در مورد صحت آن‌ها نمی‌توان اطمینان داشت اما اگر تنها نیمی از این مشخصات در نسخه‌ی نهایی جی ۵ حضور داشته باشند می‌توان گفت که ال‌جی قدمی بزرگ برای بهتر کردن پرچمدار خود برداشته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات