تلفن پی 9 هواوی با دوربین دوگانه و ۴ گیگابایت رم عرضه می‌شود

چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
گوشی پی ۸ هواوی، گامی بزرگ برای این شرکت چینی بود که توانست نظر منتقدان را به سمت خود جلب کند. انتظار می‌رود سال ۲۰۱۶ نسل بعدی این گوشی با نام پی ۹ روانه‌ی بازار شود و حالا شاهد فاش شدن برخی مشخصات این گوشی نیز هستیم.
تبلیغات

نسل بعدی گوشی پی ۸ هواوی با نام پی ۹ طی سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد. هر چند زمان زیادی تا معرفی این گوشی باقی مانده، اما شاهد فاش شدن برخی اطلاعات در مورد آن هستیم. پرچمدار بعدی هواوی دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی از نوع امولد، ۴ گیگابایت رم و پردازنده‌ی کرین ۹۵۰ نیز خواهد بود.

به علاوه انتظار می‌رود این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت نیز شود. اما مشخصه‌ی اصلی این گوشی دوربین دوگانه‌ی آن خواهد بود که مشخص نیست هواوی چگونه از آن برای بالا بردن کیفیت تصاویر، استفاده خواهد کرد.

همچنین ظاهرا نسخه‌‌ای از فبلت پی ۹ با نام پی ۹ مکس نیز معرفی خواهد شد که دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی QHD، پردازنده‌ی کرین ۹۵۰، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود.

البته در حال حاضر هیچ یک از مشخصات را نمی‌توان تایید کرد و باید منتظر روزهای آینده و اخبار بیشتر بود تا بتوان در مورد صحت آن‌ها قضاوت کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات