تولیدکنندگان چینی صادرات گوشی هوشمند را افزایش می‌دهند

پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌ نظر می‌رسد تولیدکنندگان برتر گوشی هوشمند در چین قصد دارند میزان صادرات خود به کشورهای دیگر را در سال ۲۰۱۸ افزایش دهند.
تبلیغات

شرکت‌هایی چون هواوی، اوپو، ویوو و شیائومی، از جمله مشهورترین تولیدکنندگان چینی گوشی‌ هوشمند هستند که قصد دارند با سرمایه‌گذاری گسترده و افزایش حجم تولید، میزان صادرات خود به خارج از بازار چین را بیشتر کنند. به گفته‌ی یکی از تأمین‌کنندگان تایوانی، این شرکت‌ها تلاش می‌کنند در سال ۲۰۱۸ سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرند.

برخی از تولیدکنندگان آی‌سی برای دستگاه‌های الکترونیکی اعلام کرده‌اند شیائومی همچنان تلاش می‌کند میزان عرضه‌ی گوشی‌های خود را در هند و دیگر بازارهای درحال‌توسعه افزایش دهد تا نه‌تنها تصویر بهتری از برند خود در ذهن خریداران حک کند، بلکه بتواند فروش مدل‌های جدید که نسبت قیمت به عملکرد خوبی دارند، فروش بهتری تجربه کنند.

شیائومی اگر بتواند طبق روال اخیر خود ماهیانه ۱۰ میلیون گوشی عرضه کند، این شانس را دارد که در نهایت بتواند در سال ۲۰۱۸، حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند وارد بازار کند.

از طرف دیگر هواوی مدتی است شرایط خیلی خوبی تجربه می‌کند و به لطف مدل‌هایی چون سری P20 که همراه با هوش مصنوعی عرضه می‌شوند، می‌تواند سفارش‌های بیشتری دریافت کند.

به گفته‌ی منابع مختلف، هواوی با توجه به عرضه ۱۵۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۷، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده است که سال ۲۰۱۸ بتواند ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی وارد بازارهای مختلف کند.

اوپو و ویوو که رشد قابل توجه آن‌ها در سال ۲۰۱۷ با کندی روبه‌رو شد، استراتژی‌های جدیدی برای سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته‌اند و می‌خواهند با هدف قرار دادن بازارهای درحال‌توسعه و عرضه‌ی محصولاتی که ارزش خرید بالایی نسبت به بهای پرداختی دارند و از هوش مصنوعی بهره می‌برند، سهم بیشتری از بازار داشته باشند. با عرضه‌ی مدل‌های جدید از سوی این شرکت در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی، می‌توان شرایط بهتری برای آن‌ها پیش‌بینی کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات