شیائومی می 7 به قابلیت تشخیص چهره سه بعدی مجهز است

پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اطلاعات جدید نشان می‌دهد که پرچم‌دار بعدی شیائومی به اسکنر تشخیص چهره سه بعدی مجهز خواهد بود.
تبلیغات

روز گذشته تمامی موجودی پرچم‌دار جدید شیائومی یعنی می میکس ۲ اس اندکی پس از عرضه، به فروش رفت. انتظار می‌رود این سازنده چینی، گوشی می ۷ را به‌عنوان دومین پرچم‌دار سال خود معرفی کند، گزارش‌های اخیر بیان می‌کنند که شیائومی می ۷ ممکن است در ماه ژوئن (خرداد-تیر) امسال معرفی شود. یک منبع آگاه داخلی اعلام کرده است که می ۷ در حوزه‌ی گوشی‌ هوشمند به‌نوعی ساختار شکنی خواهد کرد و مانند آیفون ۱۰ از نور مادون قرمز برای ضبط تصاویر سه‌بعدی استفاده خواهد کرد.

گزارش‌ها حکایت از آن دارند که صفحه نمایش اولِد، نور ساختاری برای نقشه برداری سه بعدی چهره و شارژ بی‌سیمِ، سه ویژگی اصلی می ۷ خواهند بود. بر اساس گزارش‌ دیگری، نمایشگر می ۷ به یک بریدگی مجهز خواهد شد.

این بریدگی به نور مادون قرمز مجهز شده است که نشان می‌دهد می ۷ از فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند. اگر گوشی به چنین ویژگی اسکن سه‌بعدی پیشرفته‌ای مجهز شود ممکن است از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده نکند. بعد از می میکس ۲ اس، می ۷ دومین گوشی هوشمند شیائومی خواهد بود که با فناوری شارژ بی سیم Qi عرضه می‌شود؛ همچنین احتمالا این گوشی به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ در کنار ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات