تصاویر لومیا 650 مایکروسافت فاش شد

سه‌شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
مطالعه 3 دقیقه
شنیده‌ها حاکی است که مایکروسافت یک گوشی‌هوشمند ویندوز ۱۰ را ماه ژانویه یا فوریه سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد کرد که با قیمتی پایین‌تر از پرچمدار این کمپانی، لومیا ۹۵۰، روانه‌ی بازار خواهد کرد. افشای رندر‌های منتسب به این گوشی هوشمند طراحی ظاهری این گوشی‌ را در اختیارمان قرار داده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 ساعاتی پیش تصاویر رندر رسمی منتسب به لومیا ۶۵۰ مایکروسافت منتشر شده که نشان دهنده‌ی مشخصات فیزیکی گوشی‌هوشمند ردموندی‌ها است. هرچند منبع رسمی این خبر مایکروسافت نیست، اما منبع منتشر کننده‌ی این تصاویر مدعی شده که تصاویر رسمی است و لومیا ۶۵۰ شبیه به گوشی‌هوشمندی خواهد بود که در تصویر رندر منتشر شده می‌توان آن را مشاهده کرد.

همانطور که در تصویر می‌بینید، طراحی ظاهری لومیا ۶۵۰ شبیه لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۳۰ است. آنچه که در تصاویر می‌بینیم، نشان از پشتیبانی از دو اسلات سیم کارت و درگاه میکرو USB دارد. به نظر می‌رسد در این گوشی هوشمند خبری از USB-C نیست. با نگاهی به گوشه‌های گوشی‌هوشمند موجود در تصاویر می‌توان به روشنی دید که در این محصول از قاب فلزی استفاده شده است. همچنین باید به نبود کلید فیزیکی شاتر اشاره کرد. به نظر می‌رسد مایکروسافت این کلید را در گوشی‌های هوشمند پرچم دار خود در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی‌هوشمند از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۲۱۲ و یک گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. تراشه‌ی مورد استفاده در این گوشی‌هوشمند به مراتب از تراشه‌هایی نظیر اسنپدراگون ۸۰۸ و اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکام ضعیف‌تر است. همچنین باید به پشتیبانی از ویژگی کانتینوم نیز نام برد. در این گوشی هوشمند از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در پنل جلویی استفاده شده است. ضمنا صفحه‌ی نمایش مورد استفاده ۵ اینچی است و از رزولوشن 720p بهره می‌برد.

lumia 1 36ae3
lumia 2 7449d
lumia 3 fed2e
lumia 4 98536

احتمالا در کنگره‌ی موبایل بارسلون شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات