ویدیویی از نسخه‌ اولیه‌ آیفون 7 اپل

سه‌شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
شایعات بسیاری مبنی بر شروع کار اپل روی آیفون ۷ فاش شده بود و امروز ویدیوی جدیدی منتشر شده که ظاهرا نسخه‌ی اولیه از آیفون ۷ را نشان می‌دهد.
تبلیغات

ویدیوی جدید منتشر شده ظاهرا نسخه‌ای از آیفون ۷ را در کارخانه‌ی فاکس کان چین نشان می‌دهد. البته نمی‌توان از صحت این ویدیو اطمینان داشت چرا که مکالمات ویدیو نیز خیلی طبیعی به نظر نمی‌رسند. در ویدیو شاهد شنیدن صدایی هستیم، همانند این که کسی در حال فیلم برداری غیرقانونی است و ماموران نگهبانی متوجه این موضوع می‌شوند و او را مورد خطاب قرار می‌دهند.

به علاوه در بخش‌هایی از ویدیو نیز می‌توان لوگوی فاکس‌کان را دید. همچنین در ویدیو گوشی آیفون ۷ را می‌بینیم که حاشیه‌ی کناری و دکمه‌ هوم ندارد، به علاوه دوربین پشتی گوشی نیز به وسط قاب منتقل شده است. هر چند انتظار می‌رود آیفون ۷ دارای طراحی بسیار متفاوتی باشد اما نمی‌توان صحت این ویدیو را نیز تایید کرد.

البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که ۵ ماه قبل از معرفی آیفون ۶ نیز شاهد انتشار تصاویری توسط کارکنان فاکس‌کان بودیم که به طور کامل با طراحی آیفون ۶ پس از معرفی نیز هم‌خوانی داشتند اما این بار نمی‌توان اطمینان داشت که آیا طراحی موجود در ویدیو به واقعیت خواهد پیوست یا خیر.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات