قیمت و تاریخ عرضه پی 20، پی 20 پرو هواوی و میت RS پورشه دیزاین

سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
هواوی دقایقی پیش از نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری پی با نام پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو رونمایی کرد که در ادامه به بررسی قیمت و تاریخ عرضه‌ی این گوشی‌ها می‌پردازیم.
تبلیغات

هواوی طی مراسمی که در شهر پاریس برگزار کرد، نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری پی را رونمایی کرد که شامل هواوی P20 و هواوی P20 پرو می‌شود. این گوشی‌های هوشمند از ویژگی‌های جدیدی بهره می‌برند که از جمله‌ی بارزترین این ویژگی‌ها باید به استفاده از دوربین سه‌گانه در نسخه‌ی پرو اشاره کرد. ضمنا پی ۲۰ پرو بزرگ‌ترین سنسور دوربین مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند را نیز دارا است.

هواوی اعلام کرده که پی ۲۰ از امروز قابل خرید است. به گفته‌ی مدیرعامل هواوی، قیمت پی ۲۰ مجهز به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ۶۴۹ یورو است. همچنین قیمت پی ۲۰ پرو با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، ۸۹۹ یورو اعلام شده است.

همچنین باید به میت RS‌ پورشه دیزاین اشاره کرد که در دو نسخه‌ی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. هر دو نسخه از وجود ماژول رم ۶ گیگابایتی بهره می‌برند و نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، ۱۶۹۵ یورو و نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی، ۲۰۹۵ قیمت خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات