کاهش قیمت آیفون 10 به ۸۹۹ دلار با عرضه آیفون 10‌ پلاس ۹۹۹ دلاری

سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود اپل در سال جاری گوشی هوشمند جدیدی به سبد محصولات خودش اضافه کند که می‌توان آن را برادر بزرگ‌تر آیفون ۱۰ کنونی دانست.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

آمیت دریانانی، تحلیلگر RBC Capial، به‎تازگی نکات جدیدی از نحوه قیمت‌گذاری آیفون‌های آینده بیان کرده است. اگر به یاد داشته باشید آژانس تحلیلی KGI، بلومبرگ و دیگر مؤسسات تحلیلی معتبر در این زمینه طی گزارش‌هایی منتشر کردند که امسال، اپل از ۳ آیفون رونمایی خواهد کرد. اولین و مهم‌ترین نسخه، نسل دوم آیفون ۱۰ است که به‌عنوان دستگاه اصلی شناخته می‌شود. علاوه بر این انتظار داریم اپل برادر بزرگ‌تر آن را با نام آیفون ۱۰ پلاس با صفحه‌نمایش ۶.۵ اولد معرفی کند. آیفون بعدی، دستگاهی ارزان قیمت و مقرون‌به‌صرفه برای افرادی است که تمایل به خرید آیفونی با ظاهر جدید دارند  و آیفون ۶.۱ اینچی با صفحه‌نمایش LCD برای آن‌ها مناسب است.

منابع، جزئیات زیادی در مورد خود دستگاه‌ها ارائه کرده‌اند؛ اما قیمت‌گذاری همچنان یک سؤال باقی می‌ماند. با ذکر این نکته که همیشه اپل قیمت‌گذاری منظمی دارد، به نظر می‌رسد ارزان‌ترین مدل یعنی آیفون ۶.۱ اینچی از نوع LCD با قیمت ۷۰۰ دلار، آیفون ۵.۸ اینچی با قیمت ۸۹۹ دلار و درنهایت آیفون ۶.۵ اینچی با قیمت ۹۹۹ دلار معرفی شوند.

سه آیفون آینده

آنچه که بسیاری از تحلیل‌گران اشاره‌ کرده‌اند، کاهش قیمت ۱۰۰ دلاری برای آیفون اصلی است. اختلاف قیمت ۱۰۰ دلاری نسخه‌های معمولی و پلاس، می‌تواند یک عامل ترغیب‌کننده برای کاربران جهت استفاده از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر باشد. با توجه به کاهش ۱۰۰ دلاری قیمت آیفون ۱۰، به نظر می‌رسد آیفون ۶.۱ اینچی با صفحه‌نمایش LCD، برچسب قیمت ۷۹۹ دلاری خواهد داشت که این گوشی را از نظر مشخصات فنی و قیمت شبیه به آیفون ۸ پلاس می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

    برخی تحلیلگران نسبت به قیمت‌گذاری اپل در سال گذشته و در سال جاری ابراز نگرانی کرده‌اند. گزارش‌های متعددی نشان می‌دهند که درصد قابل‌ توجهی از کاربران ترجیح می‌دهند هزینه‌ی کمتری بابت خرید گوشی‌ هوشمند صرف کنند. بنابراین، حرکت آیفون ۱۰ به سمت ۸۹۹ دلار و ارائه همان طراحی در مدل LCD با قیمت پایین‌تر، عاملی برای جذب مجدد کاربران به اکوسیستم اپل است.

    نظر شما در مورد این پیش‌بینی‌ها چیست؟ آیا رکوردهای فروش و سود در سال جاری به نفع اپل خواهد بود؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات