رندر‌ گوشی‌های هواوی پی 20، پی 20 لایت و پی 20 پرو منتشر شد

جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر رندر تمامی مدل های سری پی ۲۰ هواوی توسط یکی از افشاگران اطلاعات گوشی‌های هوشمند منتشر شد.
تبلیغات

پیش از رویداد بزرگ نمایشگاه Huawei که در ۲۷ مارس (۷فروردین ۹۷) برگزار می‌شود؛ ایوان بلس، افشاگر اطلاعات گوشی‌های هوشمند تصمیم گرفته است که رندرهای تمام خانواده پی ۲۰ شرکت هواوی را منتشر کند.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که طراحی صفحه نمایش در هر سه مدل، از آیفون ایکس الهام گرفته شده است. پی ۲۰ و پی ۲۰ لایت دوربین‌های پشتی دوگانه دارند، در حالی که پی ۲۰ پرو دوربین‌های پشتی سه‌گانه خواهد داشت.

 طراحی پی ۲۰ و پی ۲۰ لایت توسط TENAA، سازمان تنظیم مقررات چین، تایید شده است. پی ۲۰ لایت با یک صفحه نمایش ۵.۸۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۲۸۰ و نسبت تصویر ۱۹:۹، دوربین دوگانه ۱۶ و۲ مگاپیکسلی پشتی، یک دوربین جلو‌ی ۲۴ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری عرضه می‌شود. سیستم عامل اندروید ۸ اوریو همراه با رابط اختصاصی EMUI 8.0 برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

در بازار اروپا، هواوی پی ۲۰ لایت ۳۶۹ یورو، هواوی پی ۲۰ در حدود ۶۷۹ یورو و هواوی پی 20 پرو، ۸۹۹ یورو  خواهد بود. انتظار می‌رود که ارزانترین مدل به یک چیپ کرین میان رده و دو محصول دیگر به کرین ۹۷۰، تراشه پرچمدار هواوی، مجهز باشند.

تصاویر رندرهای این خانواده را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

هواوی پی 20 لایت
هواوی پی 20
هواوی پی 20 پرو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات